_Bartje_ Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Hallo, Ik heb het volgende probleem. Ik krijg RTL4HD niet open op de kathrein. Hier zit nu de AAF 2.0E nog in. Moet dit nog eens aanpassen naar E2 image. Alle andere HDzenders openen zonder problemen. Zou dit met de replace.list te maken kunnen hebben? mvg Bartje
Oldereast Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Ik heb hetzelfde maar dan met HistoryHD. Ik heb de transponder opnieuw ingelezen en had beeld, al duurde dat erg lang, zo een 9 seconden maar nu doet ie het ook niet meer. EurosportHD is ook heel traag met beeld geven maar die doet het dan uiteindelijk wel. Ik gebruik overigens incubuscam 0.95 en cccam 2.11 op een dreambox als interne server. Heeft het misschien te maken met de prio file? Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
_Bartje_ Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Niemand die deze heeft draaien met kathrein een AAF image via mgcamd? Via VUBOX loopt het zonder problemen op dezelfde server (intern) dus de kaart is in orde. Alle andere HD zenders, film1, ned1, ned3 gaan zonder problemen direct open.
Ghanssie Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Hier totaal geen problemen met E2, AAF en mgcamnd 1.35
_Bartje_ Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Heb je een replace.list file gebruikt? Ik ben er ook van overtuigd dat het iets kleins gaat zijn maar wat? Heb ook de transponder al opnieuw ingelezen maar dit hielp niet.
Ghanssie Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Nee, heb ik niet gebruikt. mgcamnd via aaf menu binnen gehaald en alleen mg_cfg en cccamd.list aangepast.
_Bartje_ Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Geplaatst: 10 maart 2010 Hallo, Heb inmiddels mgcamd 1.35 geinstalleerd. RTL4HD gaat open maar duurt erg lang, meerdere minuten. Dit gaat dus met de replace.list file te maken hebben. Dit is bijv een lijn in deze file R: {{ 1798 } { 0100 } { 00006A } { 0647 } { 0100 } { 00006A } { 070f }} #DISCOVERY SCIENCE CDS Wat moet ik hier toevoegen voor rtl4hd? Als iemand me hier verder mee zou kunnen helpen zou dat heel fijn zijn. Kan het niet terugvinden. mvg Bart
Ghanssie Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Al E2 image erop staan? O, en die replace.list file is bij gewoon de standaard versie, dus onbewerkt.
_Bartje_ Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Geplaatst: 10 maart 2010 Ik had een E2 image geprobeerd maar ik vond de beeldkwaliteit een stuk minder als met de AAF 2.0E. Ook kreeg ik mgcamd toen niet werkende, was de SVN versie. Zou je mij misschien je replace.list eens willen mailen? Log je aan op een newcs server of ccam server? mvg Bart
Ghanssie Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Waar staat die replace.list bij jou? Kan deze bij mij niet vinden.. Ik log aan op CCcam 2.1.1
_Bartje_ Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 In de keys directorie maar dit gaat bij jou waarschijnlijk niet het geval zijn als je aanlogt op ccam server.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen