Gast topfield1973 Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 op mijn HD zenders Discovery,NGC Brava heb ik geen geluid meer. Waar het aan ligt weet ik niet. wie weet er een oplossing voor. groetjes
Daemyon Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Origineel bericht van: topfield1973 op mijn HD zenders Discovery,NGC Brava heb ik geen geluid meer. Waar het aan ligt weet ik niet. wie weet er een oplossing voor. groetjes Ik had dat deze week met NGC HD, dat duurde een uur of 2, toen was het weer terug. Heb er zelf verder niet iets mee gedaan. Wellicht foutje bij doorsturen signaal? Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 februari 2010 Moderator Geplaatst: 20 februari 2010 Het zijn zenders, die zowel PCM als Dolby Digitaal geluidskanalen hebben. Wanneer jij met een "gewone" geluidsversterker (in je beeldscherm)probeert naar het Dolby Digitaal geluid te luisteren, zal je niets horen. Dus kijk eens in het desbetreffende menu van je sat. ontvanger, hoe je een en ander hebt ingesteld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast topfield1973 Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Hallo ceesv Bedankt voor de oplossing van mijn probleem. de ontvanger stond op bitstream ipv PCM. Het probleem is opgelost bedankt
Moderator ceesv Geplaatst: 20 februari 2010 Moderator Geplaatst: 20 februari 2010 Graag gedaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen