Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: dogeatdog
Ik heb ook win7 op mijn oude pc laten draaien.
En dat ging verrassend goed.
Ik vond hem sneller dan xp.
De pc is ongeveer 12jaar oud.

Dat bedoel ik.... laugh

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

HP Laserjet 2550 color Laser Printer.

wanneer deze printer via netwerk of via router of via andere niet usb media verbonden is zal je NOOIT in kleur kunnen printen.

work-around :

delete alles wat met die printer te maken heeft van je pc.

herstart je pc, en koppel dan de printer met USB, dan krijg je via Windows een andere driver dan de netwerk drivers.

Dan kan je wel in kleur printen.

om terug naar netwerk te gaan moet je gewoon op de printer een poort toevoegen met je ip van je printserver, of router of nas,...

en de juiste instellingen doen.

klaar is kees en hij print weer in kleur.

Grote blunder van HP dat ze dit na vista nog altijd NIET hebben opgelost.

Geplaatst:
Origineel bericht van: SatMann
HP Laserjet 2550 color Laser Printer.

wanneer deze printer via netwerk of via router of via andere niet usb media verbonden is zal je NOOIT in kleur kunnen printen.

work-around :
delete alles wat met die printer te maken heeft van je pc.
herstart je pc, en koppel dan de printer met USB, dan krijg je via Windows een andere driver dan de netwerk drivers.

Dan kan je wel in kleur printen.
om terug naar netwerk te gaan moet je gewoon op de printer een poort toevoegen met je ip van je printserver, of router of nas,...
en de juiste instellingen doen.

klaar is kees en hij print weer in kleur.
Grote blunder van HP dat ze dit na vista nog altijd NIET hebben opgelost.

Goeie tip!!

Hp staat er echt om bekend dat ze op oudere (wat is oud?)apparatuur zeer slechte driver support leveren. Soms staat er letterlijk iets op de website in de trend van: Koop maar een nieuwe.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• Moderator
Geplaatst:

Laten we alleen de tips plaatsen zodat het draadje overzichtelijk is.

Discussies kunnen in een eigen draadje.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:
Origineel bericht van: maja
Ik zoek een driver voor mijn Xerox document Workcentre XD104.
Win7 driver.

http://tinyurl.com/29oyg3a

Geplaatst:
Dacht je dat ik daar nog niet gekeken heb? Zo simpel is het niet.

Als je iets verder gekeken zou hebben zou je dit gevonden hebben http://www.microsoft.com/windows/compatibility/Windows-7/en-us/Details.aspx?type=Hardware&p=Xerox%20Document%20WorkCentre%20Xd%20104%20All-in-One%20Printer&v=Xerox&uid=100S10397&pf=2&pi=4&c=Printers%20%26%20Scanners&sc=Multifunction&os=32-bit

Daarin staat:

Xerox
Xerox Document Workcentre Xd 104 All-In-One Printer

Compatible: No action required

This product installs automatically without extra software.

Geplaatst:
Ook dat heb ik gezien maar ik heb een 64bit uitvoering. Het werkt niet.
Als je dat er meteen bij zet... dat is wel belangrijke informatie!

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Voor Windows 7 x64 ben ik opzoek naar drivers voor de Creative Sound Blaster Extigy. Er zijn wat workarounds te vindnen voor x86 (of ze werken weet ik niet) en voor x64 ook een maar die laatste krijg ik niet aan de gang.

Ik weet niet of ik de link hier mag plaatsen dus doe het even zo... Als je op Google zoekt op het volgende kom je op wat ik al gevonden heb: (en vandaag voor de verandering MÉT de "", dan weet Google dat de zin in die exacte volgorde moet staan.)

"O.K., I solved this problem and got my SoundBlaster Extigy to work with Win 7 (64-bit machine). "

In dat topic wordt gesproken over het wijzigen van een DLL file. De originele heb ik al verwijdert en de nieuwe (van die datum zoals daar, afkomstig uit een back-up van Vista x86) heb ik geplaatst op de juiste plaats (na wat policy geneuzel aangezien de map Sytem32 kennelijk niet van mij is...).

Na het aansluiten van de Extigy wordt echter contact gelegd met Windows Update en wordt die DLL file weer vervangen voor degene die er eerst stond en wordt die van 2006 vrolijk overschreven.

Wie o wie weet er een andere workaround of ziet wat ik fout doe?

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen