henkkie Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Hallo een vraagje als ik een opname programmeer im het menu en dan de deco op standbij zet gebeuren er vreemde dingen. Hij start keurig op tijd en in het display verschijnt rec maar hij stopt niet op de ingestelde tijd ook blijkt dat hij niets doorgeeft naar de dvdrecorder.Sterker nog na hem een harde reset te hebben gegeven werkt de decoder niet meer hij ontvangt geen een zender meer en moet opnieuw geprogrameerd worden.Ik heb dit bij 2 van mijn decoders geprobeert en beide reageren het zelfde.Is deze functie niet goed of doe ik iets fout.Als ik hem gewoon op de zender aan zet en ik laat de dvd recorder op een bepaalde tijd starten gaat het wel goed maar ja om je decoder van smorgens vroeg tot snachts aan te laten staan omdat je om 02.00 iets wil opnemen vind ik niet zo prettig als je dan de andere dag of twee dagen later thuis komt staat je decoder nog steeds aan op de zender. Groeten Henk 4 X diverse philipsen,oslink,nokia,ariva 200hd,pace twin,schotel met 5 lnb's
dutchandrew Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 zijn ze al bij 11C? Waar is het rayhtec topic gebleven?
Gast funsat Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Gewoon "aan" laten staan werkt bij mij ook niet met de 11C want bij mij schakelt hij zichzelf regelmatig op "standby" en dan heb je dus ook niets.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen