Noordhorn Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Alan, Bedankt voor alles wat je voor ons allen hebt gedaan. Gr. Noordhorn - Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -
Moderator ceesv Geplaatst: 20 februari 2010 Moderator Geplaatst: 20 februari 2010 Alan, bedankt! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
krui21 Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Alan bedankt, en succes in de toekomst !
paardengek Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Alan, Ik vind het jammer dat je stopt. Maar kan het wel begrijpen. Bedankt voor je inzet !! Maar ik kom je wel tegen in Thailand. Dan spreken we elkaar. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
klinkie Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Voor de 2de keer bedankt maak er geen gewoonte van dat zeg ik ..............linux
JosFop4Sat Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Jammer Alan, schud de lakens uit en op naar een nieuwe lente! Bedankt! You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
DRG Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Alan bedankt voor je inzet !! Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
eagle Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 wat is er toch aandehand????? alan bedankt gr eagle
Satdorus Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Misschien kan iemand van het mod team vertellen wat er aan de hand is. Alan bedankt kerel. Ik wens je het allerbeste.
Moderator Matchless Geplaatst: 20 februari 2010 Moderator Geplaatst: 20 februari 2010 Citaat: Misschien kan iemand van het mod team vertellen wat er aan de hand is. helaas kan dat niet. Alles wat de mods onderling bespreken vallen onder de geheimhouding. Maar ook ik vind het erg jammer dat Alan stopt als moderator. Hij heeft zijn goede redenen en ik hoop hem nog vaak op het board tegen te komen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Ron Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Sta mij toe dan meteen een einde te maken aan de speculatie zonder te diep in te gaan op de zaak: Alan behandelde de bezwaren op beslissingen van leden die (uiteraard meestal geheel terecht) gewaarschuwd werden door een van de 11 andere moderators. Alan deed dat zeer uitgebreid en zorgvuldig alleen de discussies over of iets wel of niet terecht was, kosten steeds erg veel tijd en veroorzaakten vaak felle discussies onder de diverse betrokkenen. Kort samengevat komt het er op neer dat er tussen de 12 moderators te veel verschil van mening was/is. Alan heeft daar (eigenlijk wel terecht) geen zin meer in. Daarmee beeindigen we dan ook meteen deze discussie want wat moderators onderling bespreken blijft een onderlinge aangelegenheid en heben de leden in principe niets mee te maken. Ron
Alventali Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 @ AlanS Bedankt voor al het werk. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Sigma Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Origineel bericht van: _Ron Daarmee beeindigen we dan ook meteen deze discussie want wat moderators onderling bespreken blijft een onderlinge aangelegenheid en heben de leden in principe niets mee te maken. Ron je lijkt het kabinet wel Jammer dat er hier moderators opstappen komt niet ten goede van dit Board Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Clarke Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Alweer? Bedankt voor al je tijd die je al modererende in het forum hebt gestopt. Het begint zo langzamerhand op een veel te vroege 1 april grap te lijken met al die stoppende mods.
Aanbevolen berichten