Ga naar inhoud


AlanS stopt als moderator


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sigma
Origineel bericht van: _Ron

Daarmee beeindigen we dan ook meteen deze discussie want wat moderators onderling bespreken blijft een onderlinge aangelegenheid en heben de leden in principe niets mee te maken.

Ron


je lijkt het kabinet wel



Je bedoelt: je lijkt JPB wel wink

Alan in ieder geval bedankt voor je vrijwillige inzet voor het forum. Laten we vooral niet vergeten dat dit een vrijwilligers klus is en een dank je wel zeker op zijn plaats is!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Alan,

 

Bedankt voor je vele inzet gedurende een lange periode.

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AlanS

 

Bedankt voor je inzet op het board en je zult zo tijd over hebben dus post zelf eens wat over je opstelling in Thailand en wat je zoal kunt ontvangen.

 

We hebben wel het opstellen van de draaibare schotel gezien maar verder nooit meer iets gelezen. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Beste leden,
In verband met meningsverschillen over het beleid op sat4all ben ik definitief gestopt met modereren.

Ik heb altijd getracht op beleefde en vriendelijke manier jullie misstapjes te corrigeren en hoop dan ook dat jullie op een prettige manier als moderator aan mij terug kunnen denken.


Zonder andere mods tekort te doen,
Jij was een van sociaal voelendste mods.
met een hoog waarheids / rechtvaardigheids oogpunt.

Was daarom verheugt, toen je een eerdere beslissing om terug te treden ongedaan maakte.

Voor mij was je de tegenpool van een admin, waardoor het board ook een sociaal gezicht had.

Hoop dat de balans niet verstoord raakt, nu jij ook het bijltje erbij neerlegt.

Niet iedereen durfde op de laatste s4a-dag in breda (7/11/2004) zichzelf te openbaren en
met meerdere leden een gezonde ideeenuitwisseling (diskussie) aan te gaan
[Zelfs toen ome merde nog gesproken (welke dit jaar pas 5 berichten gepost heeft)]

Bedank voor de tijd, inzet en medeleven welke jij in dit forum gestoken hebt.
Voor mij blijft jouw naam verbonden met dit forum.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AlanS

 

Bedankt voor al je energie die je in dit board hebt gestoken. Meer als 15K aan postings buiten het modden om, wil wat zeggen over je betrokkenheid.

 

Thanks m8,

 

Kimble

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Sta mij toe dan meteen een einde te maken aan de speculatie zonder te diep in te gaan op de zaak:
Alan behandelde de bezwaren op beslissingen van leden die (uiteraard meestal geheel terecht) gewaarschuwd werden door een van de 11 andere moderators.
Alan deed dat zeer uitgebreid en zorgvuldig alleen de discussies over of iets wel of niet terecht was, kosten steeds erg veel tijd en veroorzaakten vaak felle discussies onder de diverse betrokkenen.
Kort samengevat komt het er op neer dat er tussen de 12 moderators te veel verschil van mening was/is.
Alan heeft daar (eigenlijk wel terecht) geen zin meer in.
Daarmee beeindigen we dan ook meteen deze discussie want wat moderators onderling bespreken blijft een onderlinge aangelegenheid en heben de leden in principe niets mee te maken.

Ron


12 mensen, 12 verschillende opvattingen...
maar 2 oudegediende moderators weg, lijkt me teveel van het goede
gelukkig sta ik niet in je schoenen :),sterkte smile

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Sta mij toe dan meteen een einde te maken aan de speculatie zonder te diep in te gaan op de zaak:
Alan behandelde de bezwaren op beslissingen van leden die (uiteraard meestal geheel terecht) gewaarschuwd werden door een van de 11 andere moderators.
Alan deed dat zeer uitgebreid en zorgvuldig alleen de discussies over of iets wel of niet terecht was, kosten steeds erg veel tijd en veroorzaakten vaak felle discussies onder de diverse betrokkenen.
Kort samengevat komt het er op neer dat er tussen de 12 moderators te veel verschil van mening was/is.
Alan heeft daar (eigenlijk wel terecht) geen zin meer in.
Daarmee beeindigen we dan ook meteen deze discussie want wat moderators onderling bespreken blijft een onderlinge aangelegenheid en heben de leden in principe niets mee te maken.

Ron


@ _Ron smile
Syntax Error: >_

even een vraag... ben jij een MOD dat je meer weet.. en de "wij" taal.... een mod heeft toch een rode kleur etc..

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mapi

Ron
@ _Ron smile
Syntax Error: >_

even een vraag... ben jij een MOD dat je meer weet.. en de "wij" taal.... een mod heeft toch een rode kleur etc..


Wat dacht je van de eigenaar van deze site en de oude naam betekent gevaar.
Begint er iets te dagen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

excuus, was niet de bedoeling, wist even niet om er een nieuw topic te open, een pm te sturen of gewoon erbij te plaatsen.... fout dus.. kan hem echter niet meer verwijderen.... confused

 

Alan het ga je goed, en ook nog bedankt voor de dik 15000 berichten smile

 

 

 

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Sta mij toe dan meteen een einde te maken aan de speculatie zonder te diep in te gaan op de zaak:
Alan behandelde de bezwaren op beslissingen van leden die (uiteraard meestal geheel terecht) gewaarschuwd werden door een van de 11 andere moderators.
Alan deed dat zeer uitgebreid en zorgvuldig alleen de discussies over of iets wel of niet terecht was, kosten steeds erg veel tijd en veroorzaakten vaak felle discussies onder de diverse betrokkenen.
Kort samengevat komt het er op neer dat er tussen de 12 moderators te veel verschil van mening was/is.
Alan heeft daar (eigenlijk wel terecht) geen zin meer in.
Daarmee beeindigen we dan ook meteen deze discussie want wat moderators onderling bespreken blijft een onderlinge aangelegenheid en heben de leden in principe niets mee te maken.

Ron



Ron,
wat we als moderators besproken hebben dat houden we onder ons ook al ben ik gestopt. Ik heb daarom geen uitvoerige reden van mijn vertrek opgegeven omdat ik die belofte niet wil breken.

Maar als je van mening bent dat de leden toch recht hebben op een verklaring dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Echter jouw verklaring klopt niet helemaal. Als je a zegt moet je ook b zeggen


Citaat:
Alan heeft daar (eigenlijk wel terecht) geen zin meer in.


Ik heb moeite met de woorden die je hier gebruikt. Het is namelijk niet zo dat ik "geen zin" meer had.

De enige reden waarom ik gestopt ben is dat ik niet kan leven met het feit dat er regelmatig leden zijn die in mijn ogen onterecht een waarschuwing krijgen. Dat botst met mijn persoonlijkheid en dat is de reden waarom ik gestopt ben en dat heb ik ook zo vermeld.

Ik vond de discussies daarover belangrijk en rechtvaardig maar ik kreeg keer op keer teveel tegenwerking.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...