Busje komt zo Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 @ Alan S: Bedankt voor je werkzaamheden als moderator!! @ Ron: Ron, laat de mensen nou toch gewoon eens hun gevoel/onvrede/verbazing uiten. Dit afscheid-topic van alanS heeft niet de neiging om uit de hand te lopen. De opmerkingen die jij steeds plaatst, zorgen ervoor dat er een onnodige spanning ontstaat. Groeten Remo .
leo1949 Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Origineel bericht van: AlanS De enige reden waarom ik gestopt ben is dat ik niet kan leven met het feit dat er regelmatig leden zijn die in mijn ogen onterecht een waarschuwing krijgen. Dat botst met mijn persoonlijkheid en dat is de reden waarom ik gestopt ben en dat heb ik ook zo vermeld. Samen met je inzet voor het waterbed van Vicky blijkt hieruit dat menselijke warmte jou niet vreemd is. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
omanski Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 AlanS, jammer dat het zo moet lopen bij Sat4all. Heb dit zo nog niet eerder meegemaakt. Ook jou wil ik hierbij bedanken voor je inzet en vrije-tijd, welke ook jij geheel belangeloos aan dit Board hebt besteed. Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
5620_gek Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Origineel bericht van: omanski AlanS, jammer dat het zo moet lopen bij Sat4all. Heb dit zo nog niet eerder meegemaakt. Ook jou wil ik hierbij bedanken voor je inzet en vrije-tijd, welke ook jij geheel belangeloos aan dit Board hebt besteed. Nee ik ook niet. Maar er gebeuren rare dingen hier vanavond op dit forum. Er is er eentje goed bezig hier (not) AlanS bedankt voor je tijd en moeite. Groeten Mario
Henksat Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Origineel bericht van: 5620_gek Maar er gebeuren rare dingen hier vanavond op dit forum. Er is er eentje goed bezig hier (not) Ja, dat valt mij ook op. Alan, succes met de dingen die je verder gaat doen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
joker55 Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Rare dingen?? hoezo? Alan, bedankt, en je bent verstandig......je gaat aan je hart denken. Je betaalt al jaren aan je pensioen, en daar wil je nog lang van genieten! Succes hoor! HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Golfdiesel Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 AlanS ontzettend bedankt voor je inzet op dit forum. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Zilverster Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 @AlanS, Opmerking van @guykers en ik had het niet beter kunnen verwoorden, ook ik denk daar nog vaak aan terug : Citaat: Niet iedereen durfde op de laatste s4a-dag in breda (7/11/2004) zichzelf te openbaren en met meerdere leden een gezonde ideeenuitwisseling (diskussie) aan te gaan [Zelfs toen ome merde nog gesproken (welke dit jaar pas 5 berichten gepost heeft)] Bedankt voor alles !!! Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Pionewbie Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Na het lezen wat jouw taak was binnen het moderatorteam heb ik nog meer bewondering voor wat je deed. Die taak is een van de moeilijkste en ondankbaarste die er is. Voor de tweede keer heel erg bedankt voor al je werk op het forum.
Neptunus Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Ook van deze kant is een bedankje zeker op zijn plaats. Ik kan me nog herinneren dat je me een paar jaar geleden, toen ik nog niet zo braaf was, goed hebt geholpen met de behandeling van een bezwaar tegen een tijdelijke ban. De ban werd door jouw toedoen teruggedraaid. Het ga je goed! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Fiene56 Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Alan, bedankt voor je enorme inzet op het board. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Snuffer Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 AlanS Bedankt. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast Paullo Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 AlanS, Bedankt voor je inzet en tijd. Greets
dreamlover8000 Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 26 maart bestaat sat4all 10 jaar, tijd voor een feestje, geen tijd om ruzie met elkaar te hebben. Dus ex-moderators vier feest en alles komt weer goed. tsjakka!!!!
Ron Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Er is helemaal geen ruzie. Waar heb je het over? Alan is gewoon gestopt omdat er onderling te veel verschil van mening over het beleid was en hij er geen lol meer in had. Dat kan gebeuren, maar dat wil niet zeggen dat er ruzie is. Ron
Aanbevolen berichten