Ga naar inhoud


AlanS stopt als moderator


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Alan,

 

Hierbij mijn hartelijke dank voor jouw inzet op en voor dit forum.

Ik vraag mij wel af hoe je meerdere moderators op één lijn kunt krijgen met het beleid dat moet worden gevoerd. Zou het erg jammer vinden als er zich nog meer "incidenten" gaan voordoen.

 

met de allerbeste groeten,

 

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Beste leden,
In verband met meningsverschillen over het beleid op sat4all ben ik definitief gestopt met modereren.

Ik heb altijd getracht op beleefde en vriendelijke manier jullie misstapjes te corrigeren en hoop dan ook dat jullie op een prettige manier als moderator aan mij terug kunnen denken.


Dan bedank ik je voor je inzet. Jammer dat je wegbent als moderator. Hoop nog wel dat je natuurlijk het forum zult blijven voeden met info !!

Kan me het wel voorstellen dat het een keer ophoudt, het is altijd lastig om met meedere kapiteins op 1 schip dezelfde koers te varen.

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prutsie
Jammer dat je vertrekt uit het team. Je bent zonder meer de meest "zichtbare" moderator geweest die S4a ooit rijk is geweest en ook een van de meest sociale.


Dat klopt, ik denk dat ik namens velen spreek als ik hier vanuit Helmond
naar het verre Thailand de boodschap overbreng dat het inderdaad
heel jammer is dat de meest "zichtbare" moderator van Sat4all ermee stopt.

Alan, bedankt voor jouw inspanningen smile


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

AlanS bedankt voor je goede werk met betekking tot onze satelliet-hobby.!!

Wel jammer dat er weer een moderator weggaat frown

er is dus duideljk in het Mod-team wat aan de hand confused

Rini

 

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Feedhunter Rini
er is dus duideljk in het Mod-team wat aan de hand confused
Rini


Dat idee had ik ook al want Ome Merde heeft al meer dan 2 weken geleden zijn laatste posting geplaatst.
Hij zal toch niet de volgende zijn. frown

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...