Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een Pana Plasma tv met een afstandsbediening type: EUR765108A waarvan 3 toetsjes niet lekker meer werken ( zie afbeelding ). Hoe krijg ik die netjes open ??? Want er zal wel vuil inzitten. Als ik aan de achterkant de 2 schroefjes verwijder lukt dat nog niet, ik kan er wel een schroevendraaier tussen zetten, maar als ik dan het hele ding mol ben ik verder van huis. Dus hoe krijg ik die het makkelijkste open ??

Salu2, D.Quijote

post-8005-1318260744,4639_thumb.jpg

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

tja, is altijd puzzelen tijdens het openen

en met gepast geweld de boel los zien te krijgen

en een nokje of twee gaat vaak stuk

je kunt evt wel een oude betaalkaart gebruik om het kastje niet te veel te beschadigen

gr. Erik

Geplaatst:

Van die betaalkaarten is een goed idee, maar het zou handig zijn om te weten waar de nokjes zitten.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:

Wat dacht je van de bekende manier zoals de vrouwen het doen ? Gewoon op de grond laten vallen, springen ze vaak van open

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Vaak zitten er nog schroefjes achter het batterij-afdek-plaatje.

En dan met beleid beetje voor beetje het plastic uit mekaar duwen. Zo krijg ik het meestal voor mekaar.

Geplaatst:
Origineel bericht van: AlanS
Vaak zitten er nog schroefjes achter het batterij-afdek-plaatje

Of, als er een (type)sticker op de achterkant zit, even voelen of daar nog schroefjes onder zitten

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Die schroefjes had ik al gevonden, maar daarmee gaat hij nog niet open, verder zitten er geen schroefjes, ook niet achter het batterij-afdek-plaatje.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:

met een klein plamuur mes moet het lukken

als je het mes er tussen zet dan kun wel voelen waar nokjes zitten

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

In het midden beginnen en zeker niet aan de bovenkant

Geplaatst:

Vaak zitten er geen schroefjes,de enige veilige methode is met een lang dun zakmes ca.10cm ,tussen de gleuf aan de zijkant te duwen en tevens in neerwaarstse richting bewegen,gezien van de toetsen kant, dan komt hij bijna zonder krassen los,doe dit aan bijde zijden,en over de gehele lengte.Vervolgens maak je het rubber matje schoon ,al gelang naar de vervuiling,evt etens resten met afwas middel in heet water met een tanden borstel verwijderen, nader hand goed droog blazen/maken.indien de vevuiling mee valt de koolstiftjes met een in alcohol gedrenkt watten staafje allemaal apart reinigen,de PRINTPLAAT ALLEEN MET ALCOHOL REINIGEN,dus ook met een watten staafje.De rest van de behuizing kun je evt. ook met water en zeep schoon maken.

Geplaatst:

en als het niet lukt, ik heb hier nog een ab over van panasonic plasma tv. Is zwart maar ziet er verder hetzelfde uit. Laat het mij weten als je er interesse in hebt.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Heb hem nog steeds niet open, ik vind wel een paar nokjes aan de zijkanten maar hij schijnt aan de boven en onderkant ook nog ergens vast te zitten.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:

Kast met 2 handen vastpakken of je hem uit wil wringen.

Flink wat kracht zetten tot je ruimte voelt om je nagels er tussen te zetten.

Makkie

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen