JanLuc Piccard Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Met newcamd connect je naar de newcs server. Als je een F: lijn of C: lijn aanmaakt kun je ook met de CCcam server connecten als je een cccam client (je ontvanger) hebt.
satede Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 maar connecten beide servers nu beide naar 1 kaart ? The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Ja, je moet het zien als volgt; De newcs server loopt. De CCcam server logt in op je newcs server en gebruikt deze voor zichzelf. Als je via de webinterface kijkt kun je het zien. Met een receiver kun je dan connecten op je CCcam server die op zijn beurt weer geconnect is op de newcs server. Maar als je CCcam gebruikt kun je newcs toch eigenlijk weg laten? Tenzij je natuurlijk een ontvanger hebt die newcamd ondersteunt en een andere ontvanger die CCcam heeft. Maar als beide receivers CCcam hebben dan heb je newcs niet nodig.
satede Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 oke, maar ik heb ook een sab ultimate hd en deze werkt toch het beste met newcamd maar ik zal eens proberen om deze te laten connecten met cccam The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Ja de sab kan beide. Ik denk wel dat je in de newcs de autosid op off moet zetten anders heb je kans dat je soms geen beeld hebt.
satede Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 oke en als ik alleen cccam server wil dan heb in cccam.i686 en cccam.cfg nodig ? en zit ik deze ook in /bin en /etc ? The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 CCcam.cfg in var/etc CCcam.i686 is okay maakt niet zoveel uit.
satede Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 en welke versie kan ik het beste gebruiken ? de laatste 2.1.4 ? The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 2.1.4 heb ikzelf niet getest, maar zal wel goed werken neem ik aan. 2.1.2 draait bij mij al een aardig tijdje goed zonder problemen. Maar je kunt zo de CCcam.i686 vervangen door een andere versie.
satede Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 oke heb die 2.14 nu draaien maar hoe krijg ik die webinterface te zien ? The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 De volgende regels moet je in je CCcam.cfg zetten/aanpassen WEBINFO USERNAME : je_verzonnen_gebruikers_naam WEBINFO PASSWORD : je_zelfverzonnen_wachtwoord WEBINFO LISTEN PORT : een poort nummer bv 12005 Start een web browser bv seamonkey en toets in de url: localhost:12005
satede Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 oke ik heb deze regels erin gezet zonder # ervoor. maar ik zie nog steeds niks ? CCcam start je toch gewoon op met ./CCcam ? hoe kan ik anders zien hoe hij loopt The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 open console en type /bin/CCcam.i686 Als je trouwens inje cfg de webinfo op off hebt staan moet je deze op on zetten of de regel verwijderen (default=on)
satede Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 oke dat werkt nu maar hoe zet ik nu het gemakkelijkst een client erin ? moet dit allemaal handmatig in de cccam.cfg gezet worden ? The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 is trouwens CCcam.x86 maar daar was je al achter. Ja, moet je handmatig erin zetten. voor de sab: SERVER LISTEN PORT : 12000 voor elke ontvanger een regel. F: gebr_naam wachtw 5 1 0 werkt geloof ik met de sab
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen