Ga naar inhoud

Puppy linux installeren op een cf kaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

/dev/ttyUSB0 zou dus moeten werken.

Nou heb ik wel vaker gelezen over de smargo dat het niet gaat tenzij je de firmware update.

Ik heb me daar nooit in verdiept en weet dit niet zeker. Misschien is er iemand anders die het weet hoe dat zit.

Anders moet je eens even googlen hierop.

Anders puppy afsluiten en weer opstarten met de smargo in de usb poort.

• Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

oke ik ga eerst maar even verder met newcs kijken of hier die smargo reader wel goed werkt.

als ik bij manege users kijk dan kan ik hier spider- AU- SO en Rate invullen wat moet er precies staan ?

The birdman has left the building

Geplaatst:

oke, krijg geen beeld dus ga vanavond wel eens met de mastera proberen moet nu op familie bezoek

Heb in de smargo wel versie 1.0.4 geladen weet niet of dit een probleem is

Geplaatst:

oke heb de mastera eraan hangen maar dit geeft ook geen beeld ik zie wel dat de box connect met de server alleen op de webinterface geeft hij ook aan offline en mijn sab ziet ook geen kaart van de server. morgen anders een seca2 kaart proberen

Geplaatst:

ja dat wel, als ik bij de reader kijk dan geeft hij ook 0622 aan maar dat deed hij ook met de smargo dus hij ziet wel dat het een irdeto kaart is.

Geplaatst:

heb nu de seca2 kaart in de mastera deze ziet hij ook maar weer geen beeld moet ik nog iets anders aanpassen in de newcs.xml ?

Alleen ziet de smargo de seca2 niet iemand enig idee wat dit kan zijn hij ziet wel de gammacard als een irdeto kaart.

De frequentie van de seca2 kaart moet die op 3,58 Mhz ?

Geplaatst:

Seca2 kaart werkt nu ook met de smargo usb reader. weet iemand hoe ik de tekst van newcs als deze start in shell kan kopieren ?

Geplaatst:

Als je Putty gebruikt kun je gewoon kopieeren en plakken.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Geplaatst:

Het kan ook met de Glipper clipboard manager

Te vinden in menu->Desktop->desktop applets.

Als je deze start en daarna de console gebruikt wordt alles gekopieert wat je selecteerd in je clipboard en dat kun je in een tekst verwerker plakken abiword of andere.

Bewerken etc.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen