JanLuc Piccard Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 /dev/ttyUSB0 zou dus moeten werken. Nou heb ik wel vaker gelezen over de smargo dat het niet gaat tenzij je de firmware update. Ik heb me daar nooit in verdiept en weet dit niet zeker. Misschien is er iemand anders die het weet hoe dat zit. Anders moet je eens even googlen hierop. Anders puppy afsluiten en weer opstarten met de smargo in de usb poort.
satede Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 maar als ik een F regel maak in cccam.cfg dan zie ik deze ook niet terug bij Clients The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Die komt zodra je een receiver connect. Maar ik denk dat je beter eerst je reader aan de gang probeert te krijgen. Ik meende dat je ook nog een mastera had. Moet je die eens proberen.
satede Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 oke ik ga eerst maar even verder met newcs kijken of hier die smargo reader wel goed werkt. als ik bij manege users kijk dan kan ik hier spider- AU- SO en Rate invullen wat moet er precies staan ? The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Een ontvanger(huiskamer) moet de AU aan staan om de kaart te kunnen updaten. De anderen geen AU geven. De spider kunnen bij iedereen uitgezet worden. De Sid override bij elke op aan zetten. De rate kun je gewoon weglaten
satede Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 oke, krijg geen beeld dus ga vanavond wel eens met de mastera proberen moet nu op familie bezoek Heb in de smargo wel versie 1.0.4 geladen weet niet of dit een probleem is The birdman has left the building
satede Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 oke heb de mastera eraan hangen maar dit geeft ook geen beeld ik zie wel dat de box connect met de server alleen op de webinterface geeft hij ook aan offline en mijn sab ziet ook geen kaart van de server. morgen anders een seca2 kaart proberen The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Seca2 of 3 maakt niet uit. Als je de webinterface van newcs bekijkt kun je wel zien bij keys of entitlements of de kaart gelezen is en het dus werkt of niet. Heb je trouwens wel de node aangepast aan je seriele kaartlezer.
satede Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 ja dat wel, als ik bij de reader kijk dan geeft hij ook 0622 aan maar dat deed hij ook met de smargo dus hij ziet wel dat het een irdeto kaart is. The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Oeps ja sorry Irdeto. Ja dan kun je seca eens proberen.
satede Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 heb nu de seca2 kaart in de mastera deze ziet hij ook maar weer geen beeld moet ik nog iets anders aanpassen in de newcs.xml ? Alleen ziet de smargo de seca2 niet iemand enig idee wat dit kan zijn hij ziet wel de gammacard als een irdeto kaart. De frequentie van de seca2 kaart moet die op 3,58 Mhz ? The birdman has left the building
satede Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Seca2 kaart werkt nu ook met de smargo usb reader. weet iemand hoe ik de tekst van newcs als deze start in shell kan kopieren ? The birdman has left the building
Lamko Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Als je Putty gebruikt kun je gewoon kopieeren en plakken. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
satede Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 hoe kan ik dit installeren op mijn pc met puppy linux The birdman has left the building
JanLuc Piccard Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Het kan ook met de Glipper clipboard manager Te vinden in menu->Desktop->desktop applets. Als je deze start en daarna de console gebruikt wordt alles gekopieert wat je selecteerd in je clipboard en dat kun je in een tekst verwerker plakken abiword of andere. Bewerken etc.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen