Ga naar inhoud


Eurosport HD alleen in het Pools


radio man

Aanbevolen berichten

Sorry, ik ben normaal niet zo'n sporttype, maar nu kijkt mijn vrouw graag naar het schaatsen en zo, en ik probeer voor haar HD te regelen...

Het viel me op dat bij Eurosport HD op Astra 3 (in CD pakket) het commentaar in het Pools is (de commercials zijn wel in het Engels).

Is dit normaal?

Heb geprobeerd op de REbox 9000HD een andere taal of voor mijn part ondertitels te kiezen, maar er verschijnen geen opties...

Als dit normaal is bij deze een Oorvijg voor CD ! frown

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe heb je dat geprobeerd dan? Op de afstandsbediening druk je op de gele knop en dan kun je de taal kiezen.

 

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week een scan gedaan op astra3, op de desbetreffende transponder zag ik naast Eurosport HD ook Eurosport HD DUT, met NL commentaar.

 

Scan anders nog eens (12109H 27500 DVB S-2)

 

succes

 

Roy

-------------------------

m.v.g. Roy

-------------------------

Topfield TF7700HSCI, TF5500PVR; TF3000CIPRO; 99cm Funke schotel met stab HH100; 80 cm schotel; Mastera III en veel overbodige cams en cards

Link naar reactie
Delen op andere sites

Midden op de afstandsbediening van de Rebox 4 knopjes, vier kleuren.

Van links naar rechts: rood, groen, geel, blauw.

Onder het gele knopje staat een luidsprekertje met een vraagteken.

Met deze gele knop kan je verschillende geluidssporen kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: radio man
Sorry, ik ben normaal niet zo'n sporttype, maar nu kijkt mijn vrouw graag naar het schaatsen en zo, en ik probeer voor haar HD te regelen...
Het viel me op dat bij Eurosport HD op Astra 3 (in CD pakket) het commentaar in het Pools is (de commercials zijn wel in het Engels).
Is dit normaal?
Heb geprobeerd op de REbox 9000HD een andere taal of voor mijn part ondertitels te kiezen, maar er verschijnen geen opties...
Als dit normaal is bij deze een Oorvijg voor CD ! frown


Je bedoelt waarschijnlijk Tsjechisch of Hongaars. Op Eurosport HD zit Tsjechisch, Hongaars, Nederlands en Engels 5.1 en op Eurosport HD DUT alleen Nederlands en Engels 5.1.

Ik heb de antwoorden met interesse gelezen. Eind deze week koop ik namelijk ook de RE-9000HD PVR. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Midden op de afstandsbediening van de Rebox 4 knopjes, vier kleuren.
Van links naar rechts: rood, groen, geel, blauw.
Onder het gele knopje staat een luidsprekertje met een vraagteken.
Met deze gele knop kan je verschillende geluidssporen kiezen.


Het is leuk en aardig en het werkt ook nog, maar niet zoals het hoort,(althans bij mij)bij het zappen gaat het geluid steeds terug naar het Hongaars of zo iets, alhoewel in mijn instellingen alles op het Nederlands staat ingesteld.(REBOX RE 8000).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet inderdaad iedere keer het geluid opnieuw instellen. Bij mij komt er standaard Engels (5.1) geluid omdat ik in de instelligen heb aangegeven dat HDMI dolby standaard aan moet.

 

Je zou inderdaad verwachten dat eenmaal ingesteld dit behouden zou blijven.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat werkt dus nou net niet op de Rebox. Je stelt dit keurig in en als je opnieuw de zender kiest is het weer weg!

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Bij een Topfield kun je dit per zender instellen mits dit meertalig uitgezonden wordt laugh


Bij REBOX kan dit ook, deze terugval heb tot zover ik opgemerkt heb alleen bij EuroSport HD, niet de DUTCH versie.

JimJam (kinderzender)is ook meer talig, deze eenmaal op Nederlands ingesteld en blijft ook in het Nederlands, daarom vind ik dit zo vreemd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...