Ga naar inhoud


Common interface DVB-T


Gast sloper

Aanbevolen berichten

Ik bezit een Clacke tech 5000 Combo.

Onlangs heb ik hierop een DVB T antenne aangesloten.

Nu ontvang ik de een aantal Nederlandse en duitse zenders.

In totaal 38.

Van de Nederlandse zijn er natuurlijk een aantal gecodeerd.

Indien ik nu een kaart en ABB van KPN neem, welke CI module heb ik dan nodig ?

Werkt de kaart van KPN ook op de ingebouwde CI module?

Wie heeft hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat ik diverse interface (ci module's) kan kopen is me duidelijk.

Mijn vraag was werken ze probleemloos in de clarke tech 5000 combo.

Wie heeft dit probleemloos aan het werken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sloper,

 

Ik heb dezelfde ontvanger en als je de ingebouwde kaartlezer gebruikt met een actieve KPN smartcard zul je beeld krijgen. Ik heb echter ook een Conax 4.0 ci-module maar als je die gebruikt krijg je géén beeld op de gecodeerde digitenne zenders op je clarke tech. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo Sloper,

 

Ik heb mijn clarke-tech 5000 omgeruild voor een 5100. En deze ontvanger ondersteunt sinds kort, met software versie 117P WEL de Conax 4.0 module.

Ik kan nu mijn TVvlaanderen kaart gebruiken in de kaartlezer en de digitenne kaart met de conax in een vrij CI slot. Bovendien kan ik nu opnemen van een satellietzender en tegelijkertijd kijken naar een digitenne zender of andersom!!!

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...