compuinfo Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Weet iemand of het mogelijk is te zoeken op feeds op de VU + ? ik kan er nergens iets over vinden of het kan en zo ja hoe dat dan te doen. Chris VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7
Snuffer Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Feeds kan je met alle ontvangers vinden alleen de ene is de andere niet. De VU heeft een transponderlijst als je hier de feed transponders inzet zoekt hij deze af. Helaas is het zo dat deze feeds nogal eens veranderen van Symbol rate dit betekend dat de VU deze dan niet vind. Ook kan de VU geen 4:2:2 maar dat heeft 99% van alle ontvangers. Kortom het kan maar geschikt is hij er niet voor je hebt voor feeds zoeken toch een blindscan machine nodig. tenzij je gewoon de freq sr etc overneemt uit de topics die hier op sat4all geplaats worden. Ron/snuffer TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
compuinfo Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Geplaatst: 21 februari 2010 Bedankt voor je zeer duidelijke uitleg. Chris VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7
Satje07 Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Origineel bericht van: compuinfo Weet iemand of het mogelijk is te zoeken op feeds op de VU + ? ik kan er nergens iets over vinden of het kan en zo ja hoe dat dan te doen. Chris Uiteraard ben ik het net als Snuffer eens dat er beter manieren zijn om specifiek feeds op satellieten te zoeken; maar een VU+ of DB (800(0) kun je prima feeds mee kijken. Om te proberen even mijn wekelijkse lijst te vinden in: "Zenderlijsten, editors en frequenties" te vinden hier op Sat4all met Dreamset in je VU+ te schuiven. Als je nu hem op een Satellite met feeds zet b.v. 16 oost kun je via DREAMSET lekker zappen over de feeds d.m.v. je SPATIEBALK (dit gaat NIET! met een andere editor) Wil je hier ook plaatjes van schieten zou je "DreamStream E2" i.s.w. met free snapshot software kunnen gebruiken.https://www.dream-multimedia-tv.de/dream...e13e566ad13d110 4:2:2 Feeds kun je ook kijken op je PC maar niet direct via je box op je op je TV. Suc6 Ed Satje07 Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Snuffer Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Satje Het grote probleem is de feeds die regelmatig van SR veanderen kijk eens in het feedtopic je ziet de freq blijft maar de Symbol rates veranderen met de uplink mee tegenwoordig de vaste kanalen blijven wel ok maar de nieuwe zijn er veranderlijk. Tuurlijk gaat het maar het is verre van aardig werken TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Satje07 Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Origineel bericht van: Snuffer Satje Het grote probleem is de feeds die regelmatig van SR veanderen kijk eens in het feedtopic je ziet de freq blijft maar de Symbol rates veranderen met de uplink mee tegenwoordig de vaste kanalen blijven wel ok maar de nieuwe zijn er veranderlijk. Tuurlijk gaat het maar het is verre van aardig werken Het aardige is juist dat er een groot deel van de feeds redelijk vast is; en je toch met zo,n box leuk van feeds kijken kunt genieten, en dat is wat op mijn beschreven manier leuk gaat. bv net voor het eten via de laptop even over de ENEX feeds heen zappen op 16 oost altijd prijs. Als je het een belangrijk deel van de hobby wilt maken zijn er veel beter methodes maar dat was begreep ik niet de bedoeling. probeer het maar eens, zal je niet tegenvallen. Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Satwatcher Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Nadeel van de VU+ is ook nog eens een keertje dat hij heel slecht met SCPC uitgezonden signalen (onder andere feeds dus) niet goed overweg kan. Het inlezen van een bekende feedfrequentie duurt gewoon soms meer dan 30 seconden. Als je dan een lijst van 100 meest gebruikte feedfrequenties in je zenderlijst heb staan dan is dat echt bijna onbegonnen werk om goed naar feeds te kijken met de VU+. Satwatcher ---------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen