Ga naar inhoud


Opnieuw gestopt met roken, weer proberen...pfff


Digipaps

Aanbevolen berichten


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heel veel succes Digipaps.

Ik ben gestopt op14februari 2005.Er was toen een topic bezig op het forum waarbij verschillende leden toen gestopt waren.Aan de ervaringen toen van die mensen heb ik enorm veel steun gehad.Ben wel 25kg bijgekomen ondanks dat ik weinig eet of snoep en veel wandel.

 

 

M.V.G.Abuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abuelo
Ben wel 25kg bijgekomen ondanks dat ik weinig eet of snoep en veel wandel.
Daar geloof ik niks van. laugh
5 kilo is normaal maar bij 25 kilo moet je toch eens een lijstje maken met wat je per dag naar binnen werkt.
Dan kun je dat eens vergelijken op voedingscentrum.nl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 27 jaar roken ook maar verstandig geworden en ben zonder hulpmiddelen gestopt met roken.

Ik moet zeggen dat ik er totaal geen moeite mee had, ondanks het feit dat 4 pakjes shag in de week niet genoeg was frown

Als ik het allemaal eerder geweten had was ik eerder gestopt, maar dat is makkelijk achteraf gelul.

Ik ben er intussen 6 jaar af maar ben wel 10 kilo aangekomen frown dat is de keerzijde van de medaille die overigens best wel in de hand te houden is, een beetje bewegen is ook niet verkeerd.

 

@Digipaps, sterkte met je poging, laat dit de laatste zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan ik ook maar even .

Vorige week was ik gestopt 1 dag daarna weer 1 dag begonnen toen 12 uur vliegen dat is altijd gunstig want dan mag t niet.

Jammer genoeg had mn meisje weer sigaretjes mee naar de luchthaven gebracht toen ze me ophaalde .

Ik zit t nu te lezen en heb alles aan sigaretten weer door de toilet gespoelt.

Ga t gevecht weer aan.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Nou dan ik ook maar even .
Vorige week was ik gestopt 1 dag daarna weer 1 dag begonnen toen 12 uur vliegen dat is altijd gunstig want dan mag t niet.
Jammer genoeg had mn meisje weer sigaretjes mee naar de luchthaven gebracht toen ze me ophaalde .
Ik zit t nu te lezen en heb alles aan sigaretten weer door de toilet gespoelt.
Ga t gevecht weer aan.

Dat moet een vlucht naar bankok geweest zijn wink

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur

Ga t gevecht weer aan.



Totaal verkeerde instelling.
Gaat je niet lukken op deze manier.
Je moet juist blij zijn dat je gestopt bent.
Elke dag ben ik weer trots op mijzelf dat ik weer zonder roken de dag door heb gebracht.

Als het een gevecht is, doe het je zelf niet aan en rook lekker door.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

Haal hem even naar boven, wegens de actualiteit ...

 

mijn beste vriend 2 maanden geleden gestopt met roken want hij heeft longkanker en hersentumor (wordt behandeld)

 

ik ben 1 maand geleden gestopt met roken.  (of ik al longkanker heb weet ik niet - maar wil solidair zijn en stop)

 

eigenlijk was de aanloop nemen lastiger psychisch dan het volhouden

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik nooit van mijn leven gerookt. Heb er dus ook geen behoefte aan want ik weet niet eens hoe het smaakt.

Wel lag ik de afgelopen 6 weken 4 x in het ziekenhuis vanwege een hardnekkige bacteriele vergiftiging. Tot 2 maal toe lag er een kamergenoot naast me. Beide met longkanker. Waren zware rokers.

Je wilt niet weten wat voor een drama en lijdensweg dat is. Ik ben bang dat die beide mannen het niet gehaald hebben. Eén van beide hadden ze z´n stembanden al weg moeten halen. Ook al aangetast.

 

Iedereen die met een verslaving aan drugs, alcohol, medicijnen of nicotine permanent kan stoppen, vind ik een held.

Wat ik trouwens vreemd vind is dat mensen die alcohol-ziek zijn of verslaafd zijn aan medicijnen en/of drugs in Duitsland een therapie krijgen die door de zorgverzekering betaald wordt. Bij nicotine verslaving gebeurd dat niet.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 jaar geleden van het een op het andere moment zonder aankondiging gestopt met roken.

Je moet er geestelijk aan toe zijn en als je een voorbeeld ziet dichtbij wat roken doet dan kan dat er geestelijk goed bij helpen.

Ik zeg trouwens wel blijf weg van de hulpmiddelen zoals nicotinepleisters e.d.

Die helpen alleen maar om verslaafd te blijven.

 

Edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijf weg van de hulpmiddelen zoals nicotinepleisters e.d.

Die helpen alleen maar om verslaafd te blijven.

 

Edje

peperduur en bij nicotine verslaving niet nodig

 

let wel, er zijn andere verslavingen die moet je echt niet cold turkey trachten te ondernemen

dat kan zelfs levensgevaarlijk zijn

laat je helpen door je huisarts

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...