Ga naar inhoud


[TF4010PVR] Opname na zappen niet meer te bekijken


Endeavour

Aanbevolen berichten

Ik heb eigenlijk de 4000 plus (de 4010 is de nederlandse 4000+)

 

Ook hier al sinds de nieuwe CD kaart gedoe. Als ik tijdens een opname ga zappen, is 9 van de 10 keer, de opname (ook dezelfde dag!!!) niet meer af te spelen en dus ook niet meer achteraf de decoderen. Precies van het moment dat ik zapte staat er "geen of ongecodeerde uitzending" in beeld. Eigenlijk heeft de twin tuner totaal geen zin meer.

 

Hier komt de 4000+ zelden voorbij. Iemand anders hetzelfde en/of een oplossing?

 

Ik denk nu aan een goedkope single pvr erbij i.p.v. een nieuwe dure twin, maar misschien is dat laatste meer iets voor een ander topic.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn 4000+ staat inmiddels ook aan de kant, uiteindelijk alleen gebruikt om ongecodeerde zenders mee op te nemen omdat gecodeerde programma's problemen gaven.

Het meest vervelende vond ik dat de 4000+ aangaf dat een programma er gedecodeerd op stond (groene $ meen ik) en het in werkelijkheid er nog gecodeerd op stond. Decoderen ging dus niet.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het $ teken groen is dan heb ik geen problemen. Na zappen is het teken half groen, half geel alleen is decoderen ook dezelfde dag niet meer mogelijk (de andere tuner staat dan zelfs op BVN of een andere ongecodeerde zender)

 

Er is ook maar één keer een update voor software uitgekomen, de laatste is van 2008. Ik ga dus echt geen 7700 kopen

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...