Homer Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Origineel bericht van: boaz Vergeet alleen niet bij de installatie van VLC de bijbehorende plug-in voor je browser mee te installeren. En welke zijn dat? Nu heb ik vlc geinstaleerd, maar als ik dan via Dreambox webcontrole op een van die tvtjes klik start windows mediaplayer op, is da normaal? Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Lithion Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Ja, dat is normaal omdat je .m3u extensie niet gelinkt is met vlc, maar met windows media player. Dus even veranderen en dan zal het wel lukken.
ferdiba Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Geplaatst: 22 februari 2010 ik ben erachtrer gekomen dat bij mij enable stream authentication op "ja" stond in de plugin "webinterface". heeft me veel tijd gekost !!. Bedankt voor de reacties
boaz Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Origineel bericht van: Homer Origineel bericht van: boaz Vergeet alleen niet bij de installatie van VLC de bijbehorende plug-in voor je browser mee te installeren. En welke zijn dat? Nu heb ik vlc geinstaleerd, maar als ik dan via Dreambox webcontrole op een van die tvtjes klik start windows mediaplayer op, is da normaal? Homer Dan heb je bij de installatie de extensies niet laten koppelen aan VLC, mag je nu dus handmatig alsnog doen. De plugins kun je aanvinken bij de installatie, uit het hoofd Active-X voor IE, maar ik meen dat er bij vermeld wordt welke browser wordt ondersteund (nb. Mozilla = Firefox). VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Homer Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Zal dit mogen uitzoeken, heb win7 op de laptop! Moet wel zeggen dat de stream met mediaplayer werk ook goed hoor, die kan wel eens raar doen en geen geluid geven, maar na even de player stop te zetten en dan terug aan heb ik geluid! Maar nu even het streamen naar de ontvanger hoe doe je dit? Heb een avi op de laptop en zou deze graag opt scherm krijgen van den tv. Ook heb ik een home media netwerkschijf iomega die hangt aan de modemrouter met vaste ip. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Roobert Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Dan gebruik je vlc op de PC als server en de vlc client op de decoder. Vlc kant de stream doorsturen of ontvangen. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Homer Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Oeie, Dat wordt weer instellen, zal weer les mogen gaan volgen . Ik heb gisteren even die film laten spelen met vlc maar vondt het geluid toch maar pover hoor! Ik gebruik anders de Gomplayer en deze werkt als een vliegmachine hoor alles werkt daarop. Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
metoo Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 een avi kun je gewoon rechtstreeks afspelen op de vuduo heb je geen vlc oid voor nodig ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Homer Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Moet je dan ook een plugin er opzetten? En waar zet je dan het bestand en hoe of gewoon slepen! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Roobert Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Ja je kan hem ook gewoon op je hdd zetten van de VU. Of de hdd van je PC mounten maar dat is wat moeilijker. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Gast joergan Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Waar kan je de http authentification optie uitvinken? Alvast bedankt voor de reactie. gr joergan Origineel bericht van: ApBurgh Indien de optie 'use http authentification' aangevinkt staat, wordt er wel degelijk om een password gevraagd. Vinje weghalen geeft de oplossing.
Tonskidutch Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Origineel bericht van: ferdiba ik ben erachtrer gekomen dat bij mij enable stream authentication op "ja" stond in de plugin "webinterface". heeft me veel tijd gekost !!. Bedankt voor de reacties joergan en anderen willen weten waar je dat instelt dat is a) afhankelijk van het image en te vinden onder????? bij mij wordt er geen https gevraagd zoals roodkapke ook als schreef (afhankelijk van het image.) aub altijd even aangeven wat voor image je gebruikt en hoe je het instelde/aanpaste ciao True North Rebekka Bakken
Gast Duolist Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Is volgens mij niet afhankelijk van image. Zie menu --> applicaties -->webinterface
Tonskidutch Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 uh ja nee sorry het is te vinden onder het applicaties > webinterface dat klopt maar wat is de default bij dat image hier is het voor stream activeer streaming authenticatie nee dank voor de verbetering / aanvulling True North Rebekka Bakken
Gast Duolist Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch .....maar wat is de default bij dat image hier is het voor stream activeer streaming authenticatie nee Bij alle images die ik tot nu toe heb bekeken staat die standaard op "nee".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen