unima1700 Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Zijn er van de Dreambox 800Hd clonen. Ik vraag dit omdat er DM800HD worden aangeboden voor rond de €225.In de TE Koop Aangeboden forum ligt de prijs beduidend hoger.
JBnl Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Ja die zijn er zeker, dus aangezien deze prijs zal het een clone zijn. Dit kun je zien aan diverse dingen, zo is de print van de modem niet bestukt met onderdelen. Tevens zijn de tuners van slechte kwaliteit, en kun je geen normale image's gebruike ivm de second stage loader. Zodra je geen aangepaste image gebruikt zal deze een CA error geven, dus je zult altijd een patchte image moeten gebruiken voor een clone. groeten,JBnl
Gast Fritsjof Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Kan ook zijn dat een 2e hands voor minder dan €400 weggaat natuurlijk, aangezien je een nieuwe 800 kunt krijgen voor €399,- Maar Dreamboxen zijn wel redelijk waardevast voor zover ik dat nu kan beoordelen.
Belsat Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Komen de "echte" niet ook uit China? Henk Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
prutsie Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Citaat: Komen de "echte" niet ook uit China? Die zullen zonder meer ook uit het verre oosten komen. Dus Taiwan, China, of een van aanverwante landen. De imitatie 800 komt echter zeer waarschijnlijk uit Shenzhen. In deze regio barst het van de kleine fabrikantjes die door de grote fabrikanten "hun" producten laten maken. De kwaliteit is vaak ver beneden peil met als resultaat veel defecten. En garantie heb je natuurlijk totdat je hebt betaald (vooruit). Een echte afrader dus. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Cobus R Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Die kwaliteit is over het algemeen goed hoor van die producten alleen de service en garantie is niks want maak maar eens een clone box (800HD) open zowel een echte als een clone daar zit maar bar weinig verschil tussen maar voor dat niet al te grote verschil in prijs zou ik zelf toch voor een echte gaan. dan heb je wel garantie en ondersteuning. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
unima1700 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Geplaatst: 23 februari 2010 Bedankt voor de antwoorden,ga toch maar voor de echte DM800HD
tayram Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 ik zou nooit een imitatie dreambox kopen. ik heb ook een originele DM800. Eerste DM800 was gewoon niet goed en ik heb terug gestuurd en gewoon een nieuwe gekregen. En deze keer nergens problemen mee. Garantie en service vind ik ook heel erg belangrijk.
Aanbevolen berichten