Gast Lucifur Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Omdat ik ervan uit ging dat tegenwoordig opnemen en een andere zender kijken toch wel redelijk standaard was. Dus dat dit ook in de DM800 verwerkt zou zitten.
hemertje Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 dan heb jeje slecht laten voorlichten dooor je verkoper... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Golfdiesel Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Origineel bericht van: Lucifur Omdat ik ervan uit ging dat tegenwoordig opnemen en een andere zender kijken toch wel redelijk standaard was. Dus dat dit ook in de DM800 verwerkt zou zitten. Dat kan hij ook zeker wel mits het van dezelfde transponder is. Als je echt onafhankelijk wilt op kunnen nemen zul je een twin tuner moeten kopen maar je zit dan ook nog met het "probleem" dat je dan een twin lnb moet hebben en twee coax kabels van de schotel naar binnen. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast Lucifur Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Precies en er zijn teveel transponders, dus het werkt niet zoals ik het wil en had gedacht
hemertje Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Origineel bericht van: Lucifur Ik heb net een dreambox gekocht en nu wil ik graag een programma opnemen en tegelijkertijd een andere zender kijken. Maar ik krijg dit niet voor elkaar. Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit moet, ik ben een echte leek op dit gebied :$. En is er misschien ook een nederlandse handleideing voor de DM800HD? En is er misschien ook een soort van wiki waar ik alles kan lezen qua vaktermen ed? na aankoop mag jeje aankoop binnen 8 dagen kosteloos weer terug brengen als je niet tevreden bent toch? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen