Ga naar inhoud


[DM800HD] opnemen via een usb stick wat zijn de te volgen stappen om de sticj werkend te krijge


Gast DoctorEvil78

Aanbevolen berichten

Gast DoctorEvil78

Hallo allemaal.

Ik probeer sinds een tijdje een 8 Gig usb sticj werkend te krijgen op een dreambox 800 HD maar ik weet niet hoe ik moet beginnen.

(Ik weet dat 8 Gig erg weinig is maar ik neem toch maar 1 programma per keer op dus dat gaat wel lukken denk ik

Maar hoe moet ik beginen ik lees allemaal dingen over mounten en formateren maar ik zou graag stap voor stap van iemand willen weten hoe ik dit werkend krijg.

De engelse en duitse handleiding wordt ik namelijk niet veel wijzer van

 

Alvast bedankt voor de moeite

 

Doctor Evil

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb zelf al jaren een usb-stick achter mijn dm7000,maar ben je van plan om alles via de usb te laten werken?zoja,schuif dan je var naar de usb,en via flashwizard een img op de usb,ik heb zelf gemini erop en ik heb gehoord dat je alleen bij gemini kan je iets op je usb opnemen..succes

 

Sinbad

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Een dreambox 800 is een geheel andere machine dan de dm7000. De /var verplaatsen komt niet meer voor, en ook flashwizzard is niet bruikbaar op de 800.

Daarbij zal een 7000 nooit kunnen opnemen op een USB stick. En de image keuze is niet van belang. Zelfs voor enigma 2 image is gemini wel een redelijke goede keuze, maar openPli heeft nieuwere drivers aan boord.

 

In principe zou je kunnen opnemen op een USB stick, maar waarom bouw je er geen hardeschijf in ?

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

DoctorEvil78,

 

om je te kunnen uitleggen hoe je dat doet is het voor ons lezers belangrijk om te weten welk image je op de dm800 hebt

origineel DMM (versie)

gemini 4.7

pli jade

OpenPli

Newnigma

OoZoon

o.i.d.

een en ander ivm de drivers alsook de menu > stappen

die per image klein beetje afwijken.

 

ciao

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...