Ga naar inhoud


[Rebox 9000HD] Teletext probleem TV5


radio man

Aanbevolen berichten

Ik vond een teletext probleem

Op de Topfield TF7700HDPVR kon je films van TV5 Monde opnemen, en dan kon je tijdens het afspelen Teletext 893 kiezen voor NL ondertitels.

Dat werkt nu niet meer, er gebeurt niks als je op Teletext drukt, het werkt alleen nog bij live kijken.

Doe ik iets verkeerd, of is het een bug...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat toen je het programma opnam dat de ontvanger niet op tv5 stond. mijn ervaring is dat de ontvanger dan de data voor teletekst en ondertiteling niet opneemt. Neem je het programma op en de ontvanger staat wel op de zender dan gebeurt dit volgens mij wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is voor mij ook een van de grootste beperkingen van deze ontvanger. Als ik bbc en itv tegelijk opneem via de timer en de ontvanger staat bijvoorbeeld op bbc dan krijg ik alleen ondertiteling van bbc en niet van itv. Neem je beide direct op: dus ontvanger staat op bbc en je drukt de record knop in en schakelt daarna naar itv en je neemt dit ook direct op dan heb je wel ondertiteling bij beide opnames. Volgens mijn dealer is dit bekend bij rebox dat de "ruwe" data van de tweede tuner niet meegenomen worden. Of men dit gaat oplossen wist hij niet. Bij mijn oude ontvanger ging dit probleemloos en nam hij altijd de ondertiteling( en teletekst) mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...