Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] Overspel gepleegd en nu in scheiding


Gast Pedro Newbie

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

Ik moet toegeven dat ik afgelopen weekend zwaar overspel heb gepleegd. Ik heb mij vreselijk laten verleiden door, en vermaakt met, een zeer jonge dame en dat beviel mij zo goed dat ik sinds vandaag officieel gescheiden ben van mijn ex-vrouw lady Inverta.

 

Met schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat mijn nieuwe vlam VU+ Duo veel betere trucjes en standjes kan en kent dan Inverta, zo kent lady Inverta geen HD standjes en dat kan de VU+ wel en dat vindt ik zo mooi!

 

Dus sinds afgelopen weekend geen Inverta meer die staat te zoemen en zwart zit te wezen als je iets teveel zapt.

 

Alle voortekenen wijzen nu op een meer relaxed tv kijken zonder rare fratsen van de Inverta.

 

Ik zal dit onderdeel van het forum zeker niet de rug toekeren maar gebruikerservaringen zullen er niet meer bijkomen.

 

Mochten er nog mensen twijfelen en overwegen om nu in het HD-TV gebeuren te stappen is dit misschien het moment en de machine om dat te doen!

 

Iets voor jou Jos? laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb verleden jaar zomer me Inverto al op zolder gezet.

Helaas had ik zo een slechte HD PVR gekocht [ik zal geen merk noemen], dat die binnen drie weken al op zolder stond, en de Inverto weer beneden. Later zag ik de Rebox 9000, en heb toen die gekocht, en me Inverto weer verhuist naar zolder.

De rebox9000 bevalt ook goed, maar toch hou ik me Inverto als reseve achter de hand.

 

Veel plezier, jullie met je nieuwe VU+ Duo's

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt het scheiden van bed en tafel! Foei hoor Je dame zo bedreigen :D Het spant toch meer met een jonge en mooie juffrouw hé, hier ook blij met de Vu+ lemon staat sins dien op de slaapkamer kast en zal wel aangeboden worden voor de verkoop als we die nog zullen kwijt raken.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjonge.

 

Het ziet ernaar uit dat de Inverto groep in dit forum kan worden omgedoopt in Vu+duo.

 

Toen mijn Inverto een hele tijd geleden kapot ging, heb ik geen moeite meer gestoken in reparatie en ben overgestapt. Het is inderdaad even wennen dat je ook een apparaat in huis kunt hebben dat het doet zonder fratsen.

 

Zou de fabrikant van Inverto dan toch de gevolgen gaan ondervinden van hun jarenlange onstabiliteit?

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ging net hetzelfde posten mifi. Blijkbaar zullen er nog mensen volgen. Eerlijk gezegd moest ik nu overstappen naar een andere ontvanger het zou waarschijnlijk ook de vu+ worden.

 

Nochthans ben ik blijkbaar één van de weinige redelijk tevreden gebruikers van de inverto ontvanger en zal ze me hopelijk nog een jaartje of zo niet in de steek laten

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mifi
inderdaad even wennen dat je ook een apparaat in huis kunt hebben dat het doet zonder fratsen.


Mijn Inverto heeft het de laatste twee jaar probleemloos gedaan, misschien één keer in de maand de stroom er even af, dat mag geen naam hebben.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie


Iets voor jou Jos? laugh



J...mmm..jaaaaaaa jullie brengen mij wel héél dicht aan het randje van de beslissing, ware het niet dat het toch weer om een paar honderd euro's gaat en ik heb nog zoveel op mijn verlanglijst staan (uitbreiding schotel e.d.).
In deze economisch slechte tijden moet het geld echter rollen, maar dan moet het er wel zijn.
Inverta laat zich regelmatig ook hier van haar zwartste kant zien, dus als het zover is en ze moet en kan eruit, dan weet ik wel welke ik moet kiezen.
Nog even geduld dus. smirk

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Het is inderdaad een flinke investering die gedaan moet worden, incl. 1 TB schijf kwam het op € 480 en dat is echt geen kattepis.

 

De Inverto was/is zeker geen slechte ontvanger, mijn grootste drijfveer was de instap in het HD gebeuren aangezien CD nu aardig aan het investeren is in HD kanalen en gestaag steeds meer kanalen toevoegt.

 

Vooralsnog nog steeds erg tevreden met de VU+ Duo maar over een aantal maanden zal er natuurlijk pas echt iets over gezegd kunnen worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Het is inderdaad een flinke investering die gedaan moet worden, incl. 1 TB schijf kwam het op € 480 en dat is echt geen kattepis.

Dat brengt me op een vraag:
Kan de VU+duo ook gebruikt worden zonder schijf? Dat kan bij de Dreamboxen prima. Als je toch wilt opnemen, kan dat over het netwerk op een NAS of een PC.

Off-topic-tip:
Overigens heb ik net een 1TB 3.5" SATA schijf gekocht voor 72 euri inclusief BTW. Aanbieding bij ophalen. Verzendkosten 6,50 als je hem thuis laat bezorgen.
Niet te geloven hoe de prijzen van schijven tegenwoordig zijn!

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik verbaasde mij ook over de prijzen van de HD's € 79 voor 1TB, dus nog geen 8 cent per Gb.

Of je hem zonder schijf kan gebruiken weet ik niet zeker maar ik denk van wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...