vladimirke Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Ik heb een reactie op een advertentie voor de stijfkoppige dame! Met wat geluk is ook onze scheiding vroeger dan gepland.
JosFop4Sat Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Pas op dat ze in de boedelscheiding je VU+ niet meeneemt. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
vladimirke Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 VU+ komt pas binnen als zij buiten is. Ik ken haar streken intussen wel hoor.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Je zal er geen spijt van krijgen, de VU+ is lekker fris en fruitig! Is de VU+ een beetje leverbaar bij jou in de buurt? Er schijnt een behoorlijke vraag naar te zijn, bij diverse shops staat die nu gepland voor half maart.
vladimirke Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 De beschikbaarheid valt precies mee hier, in Aken staat ie nog steeds op voorraad zie ik. Maar zoals gezegd, eerst Inverta weg en dan pas een VU+.
Gast Duolist Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Origineel bericht van: David1980 Hij is enkel zo lelijk als wat, die Vu plus duo Daar heb jij helemaal gelijk in. Alleen vind ik dat niet opwegen tegen de prestaties die VUtje levert (en bovendien staat die toch in een donker kastje).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen