bash! Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Is er iemand die in versie 2.16 in staat is naar Diseqc poort 1 te schakelen? Het stomme ding blijft naar poort 2 schakelen wat ik ook doe, zelfs zonder diseqc instellingen doet hij dit. DMM is niet bepaald het toonbeeld van goede service als je hun website afzoekt. Wordt deze ontvanger doodgenegeerd? Software is niet meer te downloaden en alleen via de zoekfunctie kom je nog wat informatie tegen. Erg jammer DMM! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
bash! Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Niemand een reactie? Zijn er überhaupt mensen met dit type ontvanger? Gr, Baz There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
petty Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Ik heb er eentje. Werkte altijd goed met een LNB voor Astra1/3. Ik gebruik daarin een aparte versie, die ik van een Duitse site gehaald heb. Dan zit er ook CCcam in. Als je meer wil weten stuur me dan even een pm. groeten, Petty Zeg nooit nooit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen