Gast babbiiii Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Welke zijn de betere Satelliet Connectors? En een goede switch. Vocht enz kan een hoop ellende veroorzaken.
cookie monster Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Goed afsluitendoet veelvoorkomen !! EMP-Centauri hebbengoede diseqc-switches !! F-connectors ?? kheb de goedkoopste voor mijninstallatie C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Ou-Tannu Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 f-connectors van 10 in een zakkie voor 2 euro :7 bevallen goed Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast Amfibia Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Ordinaire f connectors, mits fatsoenlijk aangezet volstaan prima. Switches, Spaun is het enige wat er bij mij inkomt.
mifi Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Origineel bericht van: Amfibia Switches, Spaun is het enige wat er bij mij inkomt. Spaun is prima, Triax ook. Beide merken zijn wat duurder, dat wel. m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
maja Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 F-connectors zijn lang niet altijd prima. Ik heb er ook gehad van ??merk. Aan de coax gezet ze vielen gewoon uit elkaar. Het schroef gedeelte liet los van het coax gedeelte. Je kunt dus beter een goed merk nemen.
Ou-Tannu Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 GFI welk merk mijn f-connectors zijn.. maar dezen zijn goedkoper dan die van de lokale bouwmarkt en en ze zijn nog deugelijker ook.. en bovendien GOEDKOPER! Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen