Ga naar inhoud

CAM+Abbo: 5 Euro/Maand HD Abbo TOCH mogelijk?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zou je wel zeggen echter...

Nadat het themapakket in de markt was gezet kwam een themazender als Historychannel niet in dat Themapakket terecht.

Ofwel, ga er voor die 5 euro maar niet teveel van uit dat toekomstige hd zenders in dat pakket worden toegevoegd.

You cannot ignore that member

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

laugh Gelukkig kan dat!

Ik heb alleen het bedrag nog niet van mijn rekening afgehaald zien worden. De 1e x HD-abbo, 45 euro (30 smartcardovername, 10 admin, 5 HD-abbo) is er nog niet vanaf gehaald.

Hoe zit dat? En kan ik anders, ook pas aan het eind v.d. jaar alles betalen?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

Het verheugt mij dit te lezen, daar ik ook alleen maar het 5,-- HD pakket wilde afnemen, maar het op de site wel kon vergeten. Daar staat dat je minimaal een instap pakket moet nemen.

Ik heb nu via E-mail om activatie van dit pakket gevraagd, daarbij uitgelegd, dat een aantal sat4all gebruikers, jullie dus, dit pakket geabonneerd hebben, zonder een instap pakket erbij.

Zal mij benieuwen, hoe dit afloopt.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MagicOnline
Als je alleen NL 1 2 en 3 hebt (SECA2 kaart) hoe zit het dan als je een HD only abonnement van 5 euro neemt?
Krijg je dan gratis een SECA3 kaart, of moet je dan een kaart en module gaan aanschaffen?

Dat kan ik had eerst alleen de vrije kanalen ontvangen toen heb ik het hd pakket genomen 2 dagen daarna kreeg ik een nieuwe oranjekaart.
Geplaatst:
Origineel bericht van: twingo

Dat kan ik had eerst alleen de vrije kanalen ontvangen toen heb ik het hd pakket genomen 2 dagen daarna kreeg ik een nieuwe oranjekaart.

Maar dan toch niet via 'Mijn canal Digitaal' dan toch zeker. Want dat heb ik vandaag nog geprobeerd, maar dat lukt je echt niet.
Overigens heb ik al de Seca3 kaart, dit komt omdat ik tot 1 september vorig jaar nog het entertainment pakket had en dientengevolge mijn kaart dus werd omgeruild. Met de seca3 kaart al op zak, zou het toch een peulenschilletje moeten zijn, om deze hiervoor te activeren, zou je zeggen, toch...
Geplaatst:

Ik wou ook mijn huidige set top box pakket opzeggen en omzetten naar een HD only pakket ,maar kreeg dit als reactie terug.

"Voor het afsluiten van het HD-only pakket heeft u het Basispakket of hoger nodig. Om deze reden kunnen wij niet aan uw verzoek voldoen."

Geplaatst:

Dit zie ik nu staan bij "Min Canaaldigitaal":

Vrij te ontvangen zenders contract tot 30-04-2010

HDTV-pakket contract tot 31-03-2011

Waar nu "Vrij te ontvangen zenders" staat daat stond voor die datum Set Top Box pakket..

VU Duo4K SE 

Geplaatst: (aangepast)

SALIM Zelf, accountnummer XXXXXXXX
smartcard 12345678BLAH Vrij te ontvangen zenders contract tot 31-03-2011
HDTV-pakket contract tot 31-03-2011

aangepast door wiz
achternaam verwijderd op verzoek

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen