CronoS Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Nog even een vraag; ik heb net ook de NG wild erbij gezet. Subtitels aangezet en dat werkt op zich wel.. Het valt me alleen op dat de EPG info helemaal brak is, dit is een of andere wazige taal. Iemand dit probleem ook, of moet ik dit ergens in mijn decoder zoeken? --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
Gast aart44 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: CronoS Iemand dit probleem ook, of moet ik dit ergens in mijn decoder zoeken? Dat heeft iedereen de zender zit op een Tsjechische transponder dus ook de EPG in het Tsjechisch.
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Daarom pleit ik ervoor om alleen Nederlands of Engelse EPG te voorzien. Het is kostentechnisch begrijpelijk dat ze zenders van elkaar lenen, maar je kunt de oudere generatie niet aanrekenen dat ze even op een avondcursus Tsjechisch/Slovaaks/Hongaars gaan leren... Je zou als provider op zijn minst een TT pagina 888 kunnen bijvoegen...
guppje29 Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 txt 888 is er aanwezig daar zitten de nl sub namelijk. ik hoop inderdaad dat ze door truuk elk landz'n eigen epg taal kunnen door geven. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen