RVP Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Ik probeer om met een Zyxell P-2602H-D1A een goede audioverbinding op te zetten naar iemand anders toe. Helaas lukt het voor geen meter. Het komt met horten en stoten binnen. PC is een Intel dualcore 2.33GHz RAM 2GB Audio interface = Motu 828MK2USB OS=Vista Abbo=20MBit Telfort Firewall uit gezet, geen resultaat. Nu weet ik het niet meer. Iemand ervaring hier mee ?
Gast wanderer Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 hoe zijn de resultaten bij een test met Echo/Sound Test Service (Skype)?
RVP Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Geplaatst: 23 februari 2010 Origineel bericht van: wanderer hoe zijn de resultaten bij een test met Echo/Sound Test Service (Skype)? Slecht, daar test ik ook mee. Maar ik boek al vooruitgang. Op 96KHz 1024 buffers is het wel goed. Maar waarom moet ik zo belachelijk hoog streamen voor FM kwaliteit ????
EL PIÑO Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Gebruik je een draadloze verbinding? Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
RVP Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Geplaatst: 23 februari 2010 Nee, bekabeld. Maar ik heb het opgelost. Vista voorzien van de laatste updates en klaar. Nu stuur ik 44.1KHz in met 512 buffers. Audiokwaliteit is nu TOP !
iemand Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Heb je in dat type geen VOIP/telefoon aansluiting ? Ik heb nog wel een Telfort/Zyxel-modem over (met VOIP). Mocht je interesse hebben stuur maar een PM Dan kan je PC uitblijven en kun je dmv voip goedkoop(er) bellen. gr. Erik
RVP Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Geplaatst: 23 februari 2010 Hoi Het gaat mij niet om bellen, maar om een audio verbinding op te zetten naar een studio. Toch bedankt voor je aanbod.
iemand Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Interessant om eens te horen hoe je dat doet en waarmee. Desnoods in een PM. gr. Erik
RVP Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Geplaatst: 23 februari 2010 Skype voor opname's SAM Broadcaster voor live.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen