sathopper Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb hier een AVIC 800DVD Navigatie unit van Pioneer i.c.m. de AVH-P6400CD radio waarbij tijdens de taalupdate de auto is gestart. Wat te verwachten was is gebeurd hij start niet meer op. Is hij nog te redden of kan hij in de kliko? Hij schijnt nu opnieuw gefashed te moeten worden echter voor deze reparatie koop je een mooie TT.
JBnl Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Maar is de nav unit gecrasht of de headunit ? groeten,JBnl
sathopper Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Geplaatst: 23 februari 2010 De Navigatie Unit. Radio werkt nog prima herkend alleen de Navigatie niet meer.
z80 Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 kliko is zonde, als je het dan toch weg gooit dan wil ik dit wel opvangen. dit is nog wel leuk spul om mee te knutselen. maar heb je al geprobeerd alles spanningsloos te maken? dus niet de accu los maar echt de radio en navi los koppelen. dit moet normaal wel werken.
Gast raas Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Maak 'm eens open.. grote kans op iets van een 'reset-jumper' of een 'seriele-poort' waar nog wat mee gedaan kan worden .
sathopper Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Uiteraard alle bovenstaande tips al geprobeerd zonder resultaat. De backup batterij die via de zijkant vervangen kan worden (nooit geweten) een tijdje verwijderd maar helaas. Kan op Internet er weinig over vinden alleen dat als de unit vast zit hij opnieuw geflashed moet worden. De Nav DVD gaat draaien en hij zoekt kort even op de DVD dan gebeurd er helemaal niets meer. Ook de video uitgang is dood. Ik heb een mail gestuurd naar Pioneer dus even afwachten.
Steve Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 start de testmode op en bekijk hier in het error log. het complete doc kan ik voor je op de server zetten
sathopper Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Geplaatst: 25 februari 2010 Origineel bericht van: Steve start de testmode op en bekijk hier in het error log. het complete doc kan ik voor je op de server zetten Dat zou een mooie optie zijn hier hou ik mij voor aanbevolen. Wel gevonden hoe je in het service menu moet komen (reset+eject) maar ook dit werkt niet. Contact gehad met Pioneer maar ik moet de unit eerst laten onderzoeken en hier zijn zowieso al kosten aan verbonden.
arnoldl Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 voor dit type weet ik het niet zeker.. maar de nieuwere pioneers kan je idd via de testmode opnieuw flashen , na een bad flash. Dus redelijke kans dat dat wel lukt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen