Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een AVIC 800DVD Navigatie unit van Pioneer i.c.m. de AVH-P6400CD radio waarbij tijdens de taalupdate de auto is gestart. Wat te verwachten was is gebeurd hij start niet meer op.

Is hij nog te redden of kan hij in de kliko? crazy

Hij schijnt nu opnieuw gefashed te moeten worden echter voor deze reparatie koop je een mooie TT.

Geplaatst:

kliko is zonde, als je het dan toch weg gooit dan wil ik dit wel opvangen. dit is nog wel leuk spul om mee te knutselen.

maar heb je al geprobeerd alles spanningsloos te maken?

dus niet de accu los maar echt de radio en navi los koppelen.

dit moet normaal wel werken.

Geplaatst:

Maak 'm eens open.. grote kans op iets van een 'reset-jumper' of een 'seriele-poort' waar nog wat mee gedaan kan worden .

Geplaatst:

Uiteraard alle bovenstaande tips al geprobeerd zonder resultaat. De backup batterij die via de zijkant vervangen kan worden (nooit geweten) een tijdje verwijderd maar helaas. Kan op Internet er weinig over vinden alleen dat als de unit vast zit hij opnieuw geflashed moet worden.

De Nav DVD gaat draaien en hij zoekt kort even op de DVD dan gebeurd er helemaal niets meer. Ook de video uitgang is dood.

Ik heb een mail gestuurd naar Pioneer dus even afwachten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Steve
start de testmode op en bekijk hier in het error log.
het complete doc kan ik voor je op de server zetten

Dat zou een mooie optie zijn hier hou ik mij voor aanbevolen. smile Wel gevonden hoe je in het service menu moet komen (reset+eject) maar ook dit werkt niet.

Contact gehad met Pioneer maar ik moet de unit eerst laten onderzoeken en hier zijn zowieso al kosten aan verbonden.
Geplaatst:

voor dit type weet ik het niet zeker..

maar de nieuwere pioneers kan je idd via de testmode opnieuw flashen , na een bad flash.

Dus redelijke kans dat dat wel lukt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen