peterksr Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 nou ik heb nu dus het programma dreamset geinstaleerd en de settingen er in gezet en het wonder is geschied HET WERKT de kanalen zitten er in. mensen bedankt voor alle hulp gr peter 1 maal VU+ DUO +
wtaas Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Gefeliciteerd Peter. Uit eigenwijzigheid zou ik DCC eens opnieuw downloaden en opnieuw installeren. Maar het is gelukt. Welterusten. Wim. I had a decision to make, so i decided not to decide! De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN
regiokanjer Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 En nu is mijn vraag hoe is het je gelukt. Ook ik krijg steeds een fout melding en krijg er de lijsten ook niet in. Gr Jack
regiokanjer Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Ik krijg deze melding !! Connecting to 192.168.2.2. Connected. Dreambox response: Login successful. ** Retrieving file list of "/var/tuxbox/config/enigma/" ** Starting FTP transfer Transfer aborted Error retrieving file list from the Dreambox. Disconnecting. Disconnected.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen