lost4ever Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Hallo Ik heb begrepen dat het mogelijk is om middels een server enigma 2 software te zetten op een dreambox 500. Ik wil graag weten of iemand hier al ervaring mee heeft en mij daar mee kan helpen. Ik heb daar wel een link voor gevonden maar die is in het engels en zeer technisch. Daar kan ik me nog niet in redden. Dus heb je hier ervaring mee en kan je het in simpel nederlands uitleggen, dan graag. L4E http://koti.mbnet.fi/devnull/suomipoeka/dm500-e2/
Gerard 76 Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 newnigma is voor enigma2. de dm500 draait op,enigma1 gaat daarom niet lukken.
Cobus R Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Het lijkt erop dat het wel kan tenminste dat filmpje maar zelf geloof ik het ook niet hoor. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
paardengek Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Dit is niet mogelijk op een 500. Ook het filmpje zelf is niet geloofwaardig. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen