Ga naar inhoud


[Mvision HD-400S] Gebruikerservaring Mvision HD-400S.


daddycool57

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb een 400S met software 1.33, ook 1.39 al geprobeerd.

Krijg er met geen mogelijkheid hdmi signaal uit naar mijn LG hd ready flatscreen. Via AV1 gaat prima maar niet echt HD natuurlijk.

Heb al alle tv-modes geprobeerd van 480 tot 1080.

Met een philips 7141 werkt het prima.

Verkeerde instelling of box gewoon naar zijn grootje?

Groetjes Josédelamarina

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hola José

 

Ik heb in mijn bestanden gekeken van de ontvanger maar bij mij zijn zowel de HDCP KEY en DEFAULTDB leeg. Weet eerlijk gezegd ook niet wat hun functie zou zijn maar zonder die files loopt mijn ontvanger als een zonnetje. Ik heb trouwens ook geen Fastcan optie. Doet je ontvanger het helemaal niet meer?

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo José

 

TV systeem staat bij mij als volgt

1080i

Auti

YUV

LPCM out

50

50

50

 

Heb je de juiste software erop zitten. Je moet nl niet de originele Mvision hebben maar een alternatieve - ik stuur je wel een PM met het adres. Hopelijk lost het zich dan op

 

Grtn Erwin

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leo

 

Heb nog een keer goed gekeken en nu zie ik de bestanden in het informatie scherm zitten en zijn dus wel degelijk in de bak aanzwezig. Hoe krijg ik ze eruit voor je? Als jij me op weg helpt dan haal ik ze voor je eruit en mail ik ze naar je.

 

Grtn erwin

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Croma : als je je verhaal kwijt wil kan het altijd via PM denk ik. Maar misschien kan je nog eens de tekst plaatsen zonder verwijzingen naar een handelaar ?

 

Verder : Mijn HD400 heeft het vanavond ineens opgegeven.

Ik duwde op het knopje txt en ineens sloeg hij volledig uit.

Is nu op geen enkele manier meer aan te krijgen.

Hij gaat deze week dus richting handelaar om onder garantie gerepareerd te worden.

Duurzaamheid lijkt niet z'n beste vak als je het hier zo leest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hola José

 

Ik neem aan dat je verschillende HDMI ingangen geprobeerd hebt op je tv. Misschien moet je handmatig in het tv menu iets veranderen, een ander beeldkwaliteit kiezen bijvoorbeeld of bevestigen dat die HDMI ingang gebruikt wordt. Mijn buurman heeft ook een LG HD ready en die heb ik toevallig van de week aangepast voor hem. Hier in Zweden hebben we een ander systeem maat het principe blijft hetzelfde. het kan zijn dat de Philips het automatisch aanstuurt op je tv maar dat de Mvision dat niet doet. Was nl bij hem ook het geval. Succes ermee

 

Grtn Dutch

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dutch
Hallo Leo

Heb nog een keer goed gekeken en nu zie ik de bestanden in het informatie scherm zitten en zijn dus wel degelijk in de bak aanzwezig. Hoe krijg ik ze eruit voor je? Als jij me op weg helpt dan haal ik ze voor je eruit en mail ik ze naar je.

Grtn erwin


Ik heb geprobeerd om het op de stick te krijgen maar dat is me niet gelukt. frown

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leo,

 

Ik heb een programma gevonden waarmee ik kontakt kan krijgen met de MVision. Ik heb alleen nog een RS323 modem kabel nodig en die heb ik ergens liggen. Ik zal morgen gaan zoeken en kijken of ik de files kan downloaden van de Mvision. Ik hou je op de hoogte. Grtn Erwin

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch wel jammer, ik denk dat het alleen via de usb gaat.

Maar in iedergeval bedankt voor de moeite en we gaan weer verder zoeken.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de deco maar naar de winkel gebracht en die zetten de software er opnieuw op.

Ook de ontbrekende gaat via de usb-poort maar de bestanden willen ze niet afstaan.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...