Ga naar inhoud


[Mvision HD-400S] Gebruikerservaring Mvision HD-400S.


daddycool57

Aanbevolen berichten

Dat is inderdaad het slimste wat je kan doen, garantie heb je toch. Dit kan iedereen gebeuren, zomaar alle files kwijt. Dus nu is het interessant om een manier te vinden om ze zelf te kunnen uitlezen en te bewaren voor het geval dat iemand ze nodig heeft. Ik ga dit weekend een gewone USB kabel kopen en kijken of er contact te maken is met de ontvanger.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een USB kabel gekocht en geprobeerd om van de USB poort op me laptop een com poort te maken maar dat lukte helaas niet. Geprobeerd zowel op XP als W7. Ik heb gegoogled en wel wat gevonden maar kreeg het niet voor elkaar. Heeft iemand nog ideeen?

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het slechte weer en die zware regen had ik wat uitval en kon ik niet nauwkeurig testen, maar nu ben ik ervan overtuigd dat een fabrieksreset na een software update een belangrijke bijdrage levert aan de stabiliteit. Ik heb nog maar sporadisch een lichte freeze of hapering en dat is een hele verbetering. Bedankt Dutch voor je advies.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal je net zien. 3 weken wachten is niet echt fijn. Als jij nog een manier weet om me ontvanger uit te lezen met USB? Ik heb het weekend lopen kl**ien met me ontvanger en me laptops maar ik krijg het niet voor mekaar om van me USB poort een com poort te maken.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in het menu kijkt en gaat naar Single Sateliet Zoeken dan kan je op de 5e regel Scan Mode kiezen "Preset Scan". Zou dat misschien gewoon "fast scan" betekenen. Ik heb het nooit gebruikt om eerlijk te zijn, laat hem altijd op Autoscan staan.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Preset scan is geen fastscan. De preset scan is gewoon een scan met voor ingestelde waardes en transponders.

 

Ik zie geen fastscan in de HD400S, in de HD300 combo bv zit de fastscan onder de gele knop van de afst.bediening in het installatie menu.

 

Zal nog wel komen dan, want dat zou wel handig zijn want nu moet je met de channeleditor en usb stick aan de slag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fastscan keuze krijg je pas als je de goede softwareversie erin hebt.

En ik vermoed dat het in de defaultdb zit want als ik mijn settingslijst erin zet en de firmware dan ontbreekt toch nog de fastscan en favolijst uitgesplitst in genres.

 

Op Google kom je de fastscan voor de M-vision 400S ook tegen maar niet de software.

 

Google zoeken fastscan

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
De fastscan keuze krijg je pas als je de goede softwareversie erin hebt.
En ik vermoed dat het in de defaultdb zit want als ik mijn settingslijst erin zet en de firmware dan ontbreekt toch nog de fastscan en favolijst uitgesplitst in genres.

Op Google kom je de fastscan voor de M-vision 400S ook tegen maar niet de software.

Google zoeken fastscan



Krijg alleen fastscan als ik versie f0127 er in zet.
Updaten met allcode.
Zo werkt het bij mij tenminste.

Gr Hunny

 

 

HUNNY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...