JanLuc Piccard Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 1- nee, dat kan niet. Althans op dit moment niet. Misschien komt dat nog wel eens maar dat weet ik niet. 2- staat nergens vermeld wat ie in standby verbruikt. Als ie aanstaat is het maximaal 30Watt. Verder ben ik er tenminste tevreden over in verhouding met wat ie kost.
jacobus Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 bedankt. Ben ook nog aan t kijken naar de MV HD300. Je kunt maar één keer kiezen, dus ik ben ns op mn gemak rond aan t kijken. Er zijn momenteel zo veel merken en modellen, dat maakt t behoorlijk lastig kiezen.
Dutch Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Bedankt - dan wacht ik effe op de volgende update. Wie weet komt er nog een verbetering. MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
volvo2003 Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 Die nieuwe versie van de software 1.46 heeft als nadeel dat viacces kaarten niet meer werken en ook de funkaart met viacces bv tnt sat niet. Ik blijf op de 1.45 werken. Astro3
rhs Geplaatst: 24 november 2010 Geplaatst: 24 november 2010 weet iemand hoe snel een sd kaartje moet zijn om hd storingsvrij te kunnen opnemen? Bij mij geeft een sd class 6 problemen.Is er iemand die goede resultaten heeft met een externe hdd drive?
leo1949 Geplaatst: 24 november 2010 Geplaatst: 24 november 2010 Ik gebruik hiervoor een usb stick en dat werkt gewoon goed. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
hansie Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Goeiedag iederéén Kan er iemand de juiste software bezorgen voor de HD400-S m-vision voor gebruik met tv-vlaanderen kaart met als optie fast-scan tv-vlaaanderen mogelijkheid. Alvast bedankt
JanLuc Piccard Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Is er (nog) niet. Die fast-scan zou wel komen.
hansie Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Goeiemorgen iederéén Alvast bedankt voor de vlugge reply Mr.Jean Luc Piccard, Waar kan ik de laatste software vinden voor dit toestel,die werkt voor tv-vlaanderen,heb software geprobeerd,maar krijg op alle § zenders gecodeerd kanaal,echter op bvn perfekt beeld. mvh hansie
JanLuc Piccard Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Op gxmax punt com kun je het downloaden. Bestand uitpakken op een usb stick en in het menu via de upgrade by USB in je ontvanger laden.
Dutch Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Heeft iemand de F0148 al geprobeerd? Ik vraag me af of er nog verbeteringen zijn voor ons CD gebruikers. Alvast bedankt Grtn Dutch MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
haelewyn Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Ik ben mijn bakje al van de derde week van september kwijt. Belabberde service dus, voor MVISION in Vlaanderen. Of bestaat er een meer treffend woord ? Een stuk van mijn garantieperiode is er op die manier aan. De verdeler die het opgestuurd had geeft evenmin nieuws. Op dit moment zou ik hetzelfde toestel dus nooit meer kopen.
HUNNY Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Origineel bericht van: haelewyn Ik ben mijn bakje al van de derde week van september kwijt. Belabberde service dus, voor MVISION in Vlaanderen. Of bestaat er een meer treffend woord ? Een stuk van mijn garantieperiode is er op die manier aan. De verdeler die het opgestuurd had geeft evenmin nieuws. Op dit moment zou ik hetzelfde toestel dus nooit meer kopen. Helemaal mee eens Het hele sat gebeuren is gewoon buggy Hunny HUNNY
haelewyn Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Ontvanger is terug in de winkel. Na meer dan 2,5 maand. Ik ga nog een tijdje mijn Philips 7141 gebruiken en misschien de Mvision als reserve houden.
leo1949 Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Zou je dat wel doen? De garantie termijn verloopt dan ongebruikt. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen