Ga naar inhoud


[Mvision HD-400S] Gebruikerservaring Mvision HD-400S.


daddycool57

Aanbevolen berichten


Hallo,

Ik had het zelfde, dacht ook dat er niks opstond,maar met de stick in de pc staat er wel degelijk iets op,geeft ook direct download ready!en als je in de receiver kijk onder het menu zie je ook niks staan,maar in de pc wel, succes ermee

groetjes Nora

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg mijn Mvision HD-400s alleen maar werkend met een hdmi en scart kabel, maar moet toch ook alleen kunnen werken met alleen HDMI kabel?

 

tv ingesteld op hdmi juiste ingang maar toch geen beeld

 

is dit normaal of is mijn hdmi kabel stuk ? kon in de winkel kiezen tussen een kabel van 14 euro of 79 euro heb de goedkoopste maar genomen is dit verstandig geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt scrappie ! door jou antwoord toch maar een nieuwe HDMI kabel gekocht (23 euro) en het werkt perfect met alleen deze kabel,zonder scart kabel dus mijn eerst gekochte HDMI kabel was gewoon defect

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik gebruik TVV en heb momenteel het basic+ met astra 123.

Heeft nog iemand een kanalenlijst voor me ?

Ik heb mijn HD400 een zestal maanden niet gebruikt en deze is gereset teruggekomen van de hersteller.

Ondertussen is er veel veranderd aan de Astra-kanalen... Vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had dus eerst een backup moeten maken van je settingslijst, maar dat gaat nu niet meer.

Een nieuwe lijst maken op je ontvanger is een hoop werk maar wat je wel kan doen is:

 

Op de site van Mvision het progje Cheditor (= channel editor) downloaden en in dit topic de settingslijst van mij.

Met Cheditor kan je zien hoe mijn settingslijst er uit ziet en dit alles aanpassen voor TVV.

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cheditor en backup : had ik allemaal hoor.

Heb ook mijn back-up op mijn USB stick bewaard.

Maar ik heb het toestel niet meer gebruikt sinds september en mijn kanalenlijst had ik misschien al sinds een jaar geleden niet meer echt aangepast. Daarom loopt mijn stick nogal achter.

Vandaar dat ik even wou teren op de moeite van een collega die misschien ineens ook zijn Astra 123 FTA - kanalen heeft mee aangepast.

Thx voor jullie antwoord trouwens en voor het bestandje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lulunora

Ik zoek de beste versie firmware voor de hd 400-s heb nu 150 erop maar toch wel wat problemen.het niet syncroon lopen beeld en geluid en af en toe hangen , opossing alleen aan/uit zetten

toen ik hem kreeg stond 145 erop maar ben deze helaas kwijt,heb deze nooit goed geprobeerd,meteen de nieuwste erop, maar of die beter was?

wie kan mij helpen aan versie 145 (of de beste versie natuurlijk)bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...