haelewyn Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Als je me jouw emailadres stuurt via PM zal ik je een 4-5 stabiele versies van de firmware doorsturen.
leo1949 Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Hier vangen nr. 145 voor jou. hd400s_f0145.zip Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast lulunora Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 bedankt Leo,werkt prima groet Lulunora
janpieboy Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Ik heb een probleem bij het zoeken inladen van de zenders. Ik wil nl. een aantal ( die je nog vrij kunt ontvangen ) zenders toevoegen aan de rest. Via de tp lijst kan ik de frequentie wel invoern, maar hij gaat dan steeds op de verkeerde sataliet zoeken en vindt dus geen regionale zenders. Of zou het inladen van een zenderlijst de oplossing zijn. versie 1.45
janpieboy Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Heb inmiddels de zenderlijst van Cromo geinstalleerd, maar daarmee kan ik geen enkele zender ontvangen. De frequenties van de 19.2 astra die zijn wel goed, maar die van de 23 heb ik mijn vraagtekens bij, die komen ook niet overeen met de lijst van canaal digitaal. Dat vindt ik zo raar of heb ik iets fout in de instellingen staan.
BACKFIRE Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Ik denk dat je diseqc switches niet schakeld. Moet je even kijken in de antenna setup hoe de diseqc 1.0 is ingesteld. Mijn instelling is port1 astra1 port4 astra3. Bij wie werkt RTL4 ook niet meer na dat ze bij canaldigitaal weer hebben lopen hobbyen.
Penthe Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...er_#Post1985153 Daar ook iemand met Mvision en zelfde probleem.
JanLuc Piccard Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Is alleen op RTL4, omdat canaldigitaal er een CAID aan toegevoegd heeft (1872- nagra). Er moet nieuwe firmware voor komen. Zal wel even duren.
janpieboy Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Backfire, bedankt. Kwam inderdaad door die instelling, welke poort er nu het beste voor is weet ik nog niet heb eerst poort 4 gebruikt daarna poort 2 en dat werkte nog beter.
Drent Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Bij ons werkt RTL4 ook niet meer. Trouwens HollandDoc en ConsumentenTV al eerder niet. Ik begrijp het niet helemaal goed, moet er iets opnieuw ingesteld worden of moet er gewacht worden op nieuwe software??
Gast satamateur Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Hoi Hier hetzelfde probleem op diverse kastjes Mvision S5xx. Heb alles al geprobeerd... 1. Laatste automatische software update via www.gxmax.com/net/s.ups 2. RTL4 uit mijn zenderlijst verwijderd en alle zenders opnieuw ingeladen 3. contact gehad met CD. Kaart opnieuw laten heractiveren 4. Probleem zit hem volgens CD in de frequentie waar RTL4 op uitgezonden wordt. De kastjes registeren 12344 MHZ, en dit moet zijn: 12343 MHZ. 5. Contact gehad met de importeur van Mvision. Probleem is bekend en ze zijn er mee bezig. Wachten dus dat er een update verschijnt, of..... 6. Op de site van Mvsion kan je een kanalen editor downloaden. Deze krijg ik in ieder geval niet succesvol gedownload. Mogelijk dat je met een dergelijke editor de frequentie van RTL4 kan aanpassen, misschien dat dit verlichting biedt???? Wie kan mij helpen aan zo'n editor of weet een andere manier om de kanalenlijst op een Mvision S5 te editen???
JanLuc Piccard Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Ligt niet aan de frequentie. Want dan zou RTL5 bv ook niet werken. Canaldigitaal heeft een CAID 1817 (nagra) toegevoegd op RTL4. Enkele ontvangers kunnen hier (nog) niet goed mee omgaan.
janpieboy Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Beste satamateur, Blijkbaar is de file van de chanaleditor niet goed in zip weggeschreven, kon die tenminste ook niet openen met winzip, met 7-zip is ie wel te openen.
Drent Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Kan iemand mij vertellen waarom de HD zenders Ned 1,2,3 wel een normaal beeld geven op onze oude beeldbuis-tv terwijl de regionale zenders die nu HD uitzenden en de themazenders opgrekt worden tot 4:3 ? Instelling ontvanger TV-systeem op auto. Omzetten naar 16:9 geeft dan een beeld van haast 3:3, zwarte balken aan de zijkant. En heeft niemand last met Holland Doc en Consumenten TV? Ik heb zenders via auto-scan opnieuw ingeladen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen