Ga naar inhoud


[Mvision HD-400S] Gebruikerservaring Mvision HD-400S.


daddycool57

Aanbevolen berichten


Hallo

De echte veranderingen komen van M-Vision deze (116) updates

zijn alleen kaartaanpassingen in de emu.De laatste update is nog steeds 113 van M-Vision zelf.Trouwens staat duidelijk in het

.txt berichtje dat het alleen kaart updates zijn.

 

J.Janssen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je duidelijk noemt...

De gustibus et coloribus non disputandum.

 

Voor zover ik ondervonden heb is de soft van MVISION website en Gx niet combineerbaar en moet je dus het ene of het andere nemen. Zie ik dat verkeerd ?

 

 

F0116

-----

Viaccess smartcard reader TNT Sat

 

F0115

-----

Smartcards

 

F0113

-----

.

 

F0110

-----

First public release

Irdeto, seca, viaccess, nagra tiger smartcard reader

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of deze als clientgebruikt kan worden? Hij heeft geen ethernet aansluiting en volgens de specs zou hij een seriele poort moeten hebben maar die kan ik aan de buitenkant niet vinden. Ik denk wel dat hij van binnen heel veel op de HD300 lijkt en ook met cccam werkt. Maar dat zou ik ook graag precies willen weten. Binnenin zit nog wel een vrije 5polige connector wat de seriele poort zou kunnen zijn. Maar om hem client te maken, dan moet er heel veel geknutseld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik 116 erop gezet heb neemt ie niet meer op. tenminste hij neemt wel op maar de file is niet meer afspeelbaar. Blijft een zwart beeld en verspringt heel raar in tijd. Ben terug gegaan naar 110 maar dat helpt niet. Iemand een suggestie?

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien helpt het om eerst fabrieksinstellingen terug te zetten en dan nog eens F0110 te installeren. Dan nog eens met de aan/uit schakelaar helemaal uit zetten.

Helpt dat nog niet dan USB-stick of schijf opnieuw formateren.

Een paar berichten terug heb ik het ook al eens geschreven: Zo weinig mogelijk updaten. Met die updates haal je meer fouten binnen dan dat je er oplost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik "maincode" F01.16 d'r op geïnstalleerd heb géén vastlopers meer (freeze) - 1 dag getest op div. HD & SD zenders met normaal tv KIJKEN - Opnemen via USB-Stick = door mij nog niet getest...

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

"HD Demo Astra & Rai", via toegevoegde Transponder, nog steeds "blokvorming" tijdens de snelle beeldwissels (Fec = 9/10) - Denk dat de HD-400S deze Superkwaliteit nooit zal aankunnen...

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tinbroajer

 

Helemaal gelukt - Hij staat weer gewoon op 110 en neemt weer op. De volgorde van fabrieksinstellingen en 110 terugzetten was de truc. Je hebt gelijk, ik hou me bij 110 voorlopig tenzij er een update komt met veel veranderingen die het echt doen en nut hebben.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er de 116 in zitten en het werkt gewoon, ook het opnemen op usb.

De leverancier heeft er deze kanalenlijst in gezet.

Maar hij moet nog verder bijgewerkt worden.

userdb.zip

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc-sim,

Bij mij werkt het astra demo kanaal wel goed. Het lijkt er meer op dat je schotel niet optimaal staat gericht. Als je niks op de USB poort hebt ingestoken en je drukt twee maal op info dan krijg je een venster met twee signaalindicatoren. De signaalsterkte zou de 80 moeten halen en de signaalkwaliteit 70. Is dit minder dan zou je toch eens moeten proberen de schotel beter in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eveneens geen problemen op Astra Demokanaal. Integendeel : geeft één van de mooiste beeldkwaliteiten die ik uit mijn ontvanger kan halen.

Soms heb ik wel nog de indruk dat ik links en rechts een gele zweem in beeld heb.

 

Zoals hier op 't forum al zo vaak werd gezegd : de perfecte ontvanger bestaat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Astra test kanaal is bij mij redelijk, verspringt een beetje. Mijn signaal kracht staat op 85% en de kwaliteit is tussen de 65% en 70%. Ik denk dat ik een mooie zomerdag uitzoek om hem wat beter uit te richten want dan zullen de NL HD kanalen ook misschien ietsie beter zijn.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...