Ga naar inhoud


[Mvision HD-400S] Gebruikerservaring Mvision HD-400S.


daddycool57

Aanbevolen berichten

Beste Tinbroajer,

Astra-Demo is bij mij altijd prima - Ik bedoelde wel duidelijk de "Astra-Demo-CON-RAI" met hun Flikken filmpje (Heb destijds ènkel voor 23.5E een 88cm Triax gemonteerd) en perfect afgesteld - Dit fenomeen doet zich (voorlopig ?) alléén voor met de HD400S.

Tot zover, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Marc Sim. Inderdaad, Astra demo con rai doet het bij mij ook niet goed. Ik had deze zender niet opgemerkt. (Ik versta geen Italiaans). En op mijn dreambox 800 doet hij het wel goed. Maar die is dan ook drie keer zo duur. De dreambox is ook niet perfekt. Daar is de teletekst zeer slecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999

Ik hrb een probleempje met Timeshift. Als ik op PAUSE druk stopt beeld en geluid netjes, maar als ik de zaak weer opstart, door nogmaals op de PAUSE knop te drukken gebeurt er niets. Behalve het stilstaand beeld en een balk met een verspringend vierkantje...

Misschien doe ik iets verkeerd? De handleding loopt ook niet over van info.

Maar ja, niet te veel klagen over zo'n goedkoop ontvangertje ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ineens zitten we op de website van GX op versie 1.27 van de firmware. Plezant moment om het met de feestdagen eens uit te testen :-)

(In België is het morgen feestdag - geen idee over NL)

 

Update inhoud :

F0127

-----

Last official release improvements

New smartcard readers: Cryptoworks,ORF HD, Nagra3

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Ik hrb een probleempje met Timeshift. Als ik op PAUSE druk stopt beeld en geluid netjes, maar als ik de zaak weer opstart, door nogmaals op de PAUSE knop te drukken gebeurt er niets. Behalve het stilstaand beeld en een balk met een verspringend vierkantje.


Timeshift moet aanstaan in het menu als je die wil gebruiken. Je kan ook instellen hoeveel minuten die Timeshift-opname moet bedragen.
Om iets te zien van x minuten geleden moet je teruggaan met de pijltjestoetsen naar het moment in de opname waar je wil hernemen.
Je kan bv de balk tonen door 2x info te drukken en dan teruggaan in de tijd door op de pijl-toets te drukken.

"Pause" gebruik je alleen maar om stilstaand beeld te hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker nieuw - heb ik ook nog niet in het Nederlands gezien op die pagina.

 

Ik heb de 127 er even op gezet maar zie niets nieuws. Iemand anders?

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb de ervaring dat, wanneer de ontvanger met de AB in standby gezet wordt (dus LED "rood") deze na enige tijd spontaan weer opstart (dus LED "blauw").

Misschien is dit met de nieuwe soft verholpen?

Groeten,

Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet het 'papa'.

De box gaat niet opnieuw aan. Maar of hij nu aan of uit staat zal je, ook in de nieuwe versie van de software, niet kunnen zien. Het is altijd een blauw lichtje, tenzij je net veranderd hebt van aan naar uit.

Ik vermoed dat de softwareschrijvers dit al lang geen gebrek meer vinden maar gewoon een eigenschap.

Misschien zijn ze kunstliefhebbers en vinden ze dat blauwe kleurtje gewoon mooier.

Zelfs al doen ze aan dit tempo nog 20 updates, ik denk niet dat de ontvanger de eigenschappen zal krijgen die wij graag zouden hebben. Dat kan enkel maar als ze van nul zouden beginnen.

Het blijft wachten op de software met versie 6.87 vrees ik. Over een jaar of vijf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedendag allen,

Ook ik heb een MVision HD400s gekocht.

Voor op de slaapkamer.

Als ik door de epg wil bladeren om bijvoorbeeld een programma uit te kiezen om op te nemen vind ik dat hij soms wat traag op de remote reageert

verder vind het een geweldig apparaat.

Als je maar durft te experimenteren in de menu's.

Ik heb zelfs gezien dat hij HDCPKey files kan inlezen!

Maar hier loop ik vast waar kan ik deze files vinden?

Grt Ducdreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog iets anders gevonden.

De knop sat op de ab doet helemaal niets.

Ik had verwacht dat je hier de verschillende satellieten die je gescand hebt kan selecteren.

Maar als ik op deze knop druk gebeurt er niets.

Wie weet hoe ik snel een sat kan selecteren?

Ik hoop op een tip

Grt Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: haelewyn
Snel een sat selecteren : je drukt op OK voor de kanalenlijst en dan druk je op pijltje rechts tot je op de sat staat die je hebben wil.


Hallo Haelewyn,
Bedankt voor uw antwoord dat werkt inderdaad.
Maar ik begrijp dus dat de sat knop geen functie heeft.
Herman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...