Ga naar inhoud


[topfield 7710 hdpvr] ci slots op de topfield 7710hdpvr


Gast frank=b

Aanbevolen berichten

hee hallo, mischiens een heel stomme vraag van een schotelbezitter.

de tf7710 heeft 2 ci slots waarvan in slot 2 de cam zit voor onze vriendjes van cd.

nu is er nog slot 1

mijn vraag is kan in slot 1 door middel van een aanpassing of uitbreiding ook een smartkaart via een module wordengebruikt?

 

waarom deze vraag? we willen graag hd+ zenders uit duitsland kunnen bekijken maar om de hd+ smartkaart te kunnen gebruiken heb je een hd+ module nodig.

 

wie weet er een antwoord op

 

topfield 7710hdpvr

systeem id 23331

loader l1.01

device v2.0.21

fw tf-hscb 7.00.39

update 8 jun 2009

 

groetjes frenkel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een kleine opmerking is hier op z'n plaats denk ik. Ik heb in mijn 7710 een Canal Digitaal kaart zitten en in het tweede slot een D+ kaart (Spanje). De 7710 blijft werken maar..... het zappen wordt erg traag en soms moet je hem even aan en uit zetten om het boeltje werkende te houden.

DreamBox 8000 Gemini + DreamBox 7025 Gemini + VisioSat G4 + Triax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

wat je voor de Private HD-Sender Deutschland nodig hebt is een Legacy-Modul. Deze komen ergens het 2e of 3e kwartaal op de markt en gaan rond de 98 Euro kosten. Daarnaast heb je dan nog een HD+ Smartcard nodig (deze worden standaard meegeleverd bij aankoop van een HD+ ontvanger, en is 1 jaar vrij geschakeld)

Na een jaar betaal je 50 Euro/jaar abonnemnetskosten om deze zenders te kunnen bekijken. Echter let wel, opnames kunnen niet voor/achteruitgespoeld worden, dus maw voor 50 Euro /jaar verplicht reclame kijken!!!!!

Afgezien van dit alles is deTopfield 7710 niet geschikt voor CI+, bij Topfield is aangekondigt dat er een Firmware aanpassing komt om dit LEgacy-Modul aan te kunnen. Ik zeg : begin er niet aan, daar de zenders zelf bepalen of een opname opp harde schijf mag! Ze kunnen straks bijv een opname na ongeveer 25 minuten op zwart laten gaan.

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...