Ga naar inhoud


[DM500S] Dreambox klapt eruit


Gast babbiiii

Aanbevolen berichten

Kreeg net een telefoontje van mijn vriendin en ze zei dat ze een film zit te kijken en na een half uur de dreambox plots uitging resette,en wilde ze hem aandoen en gewoon een zender aanklikte en weer constant uitging.dus de tv op zwart beeld.aanschaf spullen die ik heb zijn dm500s,78cm triax,4 alps koppen en de triax houder.ik heb er nov geen dag van genoten na aanschaf.(astra 1 2 3 en hb)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je het net nieuw aangeschaft is, betekent dat je een clone dreambox gekocht hebt.

De 500 is al een aantal jaren uit produktie.

Mijn advies luidt dan in deze situatie, retour verkoper !!

 

Voor de volledigheid, wil ik nog vermelden dat dreambox clones niet wordt besproken op sat4all.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt inderdaad op de voeding.

Het kan in ieder geval geen kwaad een andere (nieuwe) voeding te proberen, zo duur zijn die niet.

En laat je niet gek maken, met jou kijken nog hele volksstammen met een 500. Het is in principe een prima ontvangertje met eigenlijk 2 zwakke punten: de netwerkaansluiting en de voeding. Voor de rest gaat er weinig aan kapot.

Om goed te resetten trouwens ook de voeding eens achter uit de ontvanger halen en terugplaatsen. Daarna gaat de ontvanger weer aan met de meest complete reset.

Nog even een extra controle: hoe vol zit de "var"? Op de 500 moet je zo weinig mogelijk extra zaken installeren, dan werkt hij het beste.

 

En als het inderdaad een clone is: terugbrengen!

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een clone koopt loop je dit risco

weet je van te voren dus eigen schuld ......

als je alleen al het soldeerwerk ziet in die dingen schieten de tranen al in je ogen

gewoon terug brengen maar dat zal wel niet gaan

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...