joker1 Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Als ik scan zie ik alle 9 zenders staan,maar daarna kan ik ze niet terugvinden in de lijst alles.De zenders waar HD achter staat zie ik wel. Gr:Toon Gr:Toon
Gast Mimisiku Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Even iets anders: Op de Astra 3 heb ik op de SD zenders een signaal van 88% gemiddeld en een kwaliteit van 79 tot 85%. De nieuwe 12.129 daarintegen geeft slechts 71% signaal en tussen de 64 en 73% kwaliteit... Is die TXP niet op vermogen of wat? Astra 1 HD zenders blijven op het zelfde niveau als de Astra 1 SD zenders voor zover CDS aangaat..
Terradon Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Dat riep ik ook.......maar moest een nieuwe tv en kwam een plasma tegen met een dvb S2 tuner ingebouwd en moet zeggen dat het toch wel de moeite waard is...zeker als je bedenkt dat ik van 72 cm naar 107 ben gegaan en dan zo scherp...maar de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik de rest van mijn ontvangers nog niet ga vervangen....ook sd is nog steeds wel een strak plaatje hoor ...... Groetjes............
exciter Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Zo, nu weten wij, dat jij een nieuwe TV hebt. En wat voegt het in deze discussie toe? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Terradon Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 zo zeg en jij bent boeiend!!!!!!! Mag ik dan vragen wat jij toevoegt?
Annema Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 De HD zenders heb ik wel in de lijst, maar de overige zenders niet. Hoe kan dat ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Gast herbie65 Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Beste Moderator, kunt u iets doen aan deze discussie, minimaal de helft van de berichten hebben totaal niets met het onderwerp te maken. Dit komt SAT4All niet ten goede....
Johan45 Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Beste herbie65 Ben je het ergens niet mee eens dan gebruik je de Waarschuw Moderator knop. Niet open op het board je ongenoegen uiten of leden corrigeren. Dat komt de goede en prettige omgang waarmee Sat4all leden elkaar benaderen niet ten goede. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen