moviefan Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Ik zie nog geen Ned3-HD in fastscanlijst van Tv-Vlaanderen, Ik zou het toch niet logisch vinden om deze niet in het pakket op te nemen, daar de sd versie er wel in staat.
Lithion Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Die extra HD zenders komen er ook pas officieel ten vroegste in maart aan. Nu zijn het nog testuitzendingen.
matthew_be_wvl Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Nu staat ook Nederland 3 HD in de zenderlijst van TV Vlaanderen. En: de zendernummers laten plaats voor extra zenders! 100: Eén HD 103: Nederland 1 HD 105: Nederland 3 HD dus is er plaats voor Canvas HD, VTM HD en Nederland 2 HD... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
kenis Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Nu staat ook Nederland 3 HD in de zenderlijst van TV Vlaanderen. En: de zendernummers laten plaats voor extra zenders! 100: Eén HD 103: Nederland 1 HD 105: Nederland 3 HD dus is er plaats voor Canvas HD, VTM HD en Nederland 2 HD... In de zenderlijst, maar ook op de transponders ? Ik hoop van wel maar het is op dat vlak al zo lang zo stil, dat ik daar heel somber in ben geworden Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
Elwin Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Er zitten nog een aantal dubbele zenders op de transponders (Film 1.3, Film 1.2, Sport 1.2, ECV 2). Als die straks weg zijn is er misschien ruimte voor extra (HD-)zenders?
danny38 Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 die geven beeld . dus denk eerder dat ze weg gaan op 19.2 oost alleen evc 2 geen beeld
satfanaat Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: Elwin Er zitten nog een aantal dubbele zenders op de transponders (Film 1.3, Film 1.2, Sport 1.2, ECV 2). Als die straks weg zijn is er misschien ruimte voor extra (HD-)zenders? Canvas HD,en Vtm hd
matthew_be_wvl Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: kenis In de zenderlijst, maar ook op de transponders ? Ik hoop van wel maar het is op dat vlak al zo lang zo stil, dat ik daar heel somber in ben geworden Ze voorzien er alleszins plaats voor in de zenderlijst, da's al een begin. In de vorige zenderlijst volgden de HD-zenders elkaar gewoon op. Wat die algemene stilte betreft bij TVV: ze hebben ook geen woord gerept over Nederland 3 HD en die is ook toegevoegd nu. Misschien zijn de medewerkers van TVV minder loslippig dan die van CDS? Er is op de twee nieuwe transponders tenminste plaats voor nog één extra HD kanaal. (Als ik het wat inschat aan de hand van de huidige bitrates van de HD-transponder.) En zoals hierboven al gezegd is: Film 1.3 en Sport 1.2/ECV2 zitten er dubbel op. Die weg, de bestaande kanalen over naar MPEG4 en de thema-transponders op DVB-S2 en je hebt weer plaats over. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
TimD Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Nu staat ook Nederland 3 HD in de zenderlijst van TV Vlaanderen. En: de zendernummers laten plaats voor extra zenders! 100: Eén HD 103: Nederland 1 HD 105: Nederland 3 HD dus is er plaats voor Canvas HD, VTM HD en Nederland 2 HD... Ik heb nu al verschillende keren mijn 8121 opnieuw gereset, zenders opnieuw ingeladen,.... Eén HD blijft op 103 staan.
Lithion Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Als ze de nieuwe transponders ook meteen op 8PSK zetten (dankzij nieuwe satelliet die binnenkort gelanceerd wordt) en hogere symbolrates gebruiken, is er nog wat extra plaats vrij.
JPVSP Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Op mijn 7121 staat één HD nu op nummer 100. Ik heb gisteren een nieuwe scan gedaan.
TimD Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Origineel bericht van: JPVSP Op mijn 7121 staat één HD nu op nummer 100. Ik heb gisteren een nieuwe scan gedaan. Gisteren hetzelfde gedaan. Eén HD staat nu ook op 100
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen