Gast twingo Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Hallo een vraag ik kennis van me heeft het settop pakket +hd pakket van c+ alleen hij heeft nog geen hd ontvanger,maar die besteld hij wat later kan hij met de seca2 kaart hd kijken of moet je daarvoor seca3 kaart hebben.
Gast aart44 Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Als iemand een HD pakket heeft krijgt hij gratis een seca3 kaart. Dus vraag dat maar eens na dat klopt niet. Ja met een seca2 kaart kun je ook HD kijken alleen NED1 HD met NED3 HD lukt het niet.
Gast twingo Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Origineel bericht van: aart44 Als iemand een HD pakket heeft krijgt hij gratis een seca3 kaart. Dus vraag dat maar eens na dat klopt niet. Ja met een seca2 kaart kun je ook HD kijken alleen NED1 HD met NED3 HD lukt het niet. Vreemd ik heb hier ook nog een sec2 kaart kan daarwel de nederland 1 in hd zien dan wel van 23,2 of is deze vrij te onvangen ?
iRuud Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Origineel bericht van: aart44 Als iemand een HD pakket heeft krijgt hij gratis een seca3 kaart. Dus vraag dat maar eens na dat klopt niet. Ja met een seca2 kaart kun je ook HD kijken alleen NED1 HD met NED3 HD lukt het niet. Origineel bericht van: twingo Vreemd ik heb hier ook nog een sec2 kaart kan daarwel de nederland 1 in hd zien dan wel van 23,2 of is deze vrij te onvangen ? Zinsopbouw van Aart was een beetje krom; Hij bedoelde dat Ned1HD nog wel met een Seca2 kaart was te zien. Ned3HD is alleen met een Seca3 kaart te zien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen