Schippertje Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Wat op de 600 en de 7020 normaal gaat met de audio knop om een andere pid in te stellen het lukt mij niet, wie helpt?? Als je met de menu knop naar informatie gaat, dan stream informatie dan zegt de box neem de groene knop voor de pids. Na dit te hebben gedaan zie je inderdaad welke pid er gebruikt word, maar kan hem niet veranderen. Het gaat over de zender:At the races op Sky (UK) op 28.2 East. Die gebruikt 2 pids, op de 800hd is dat 0206 maar ik wil dat veranderen in 0208 om beeld te krijgen. Heb wel geluid maar geen beeld.
Gast twingo Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Origineel bericht van: Schippertje Wat op de 600 en de 7020 normaal gaat met de audio knop om een andere pid in te stellen het lukt mij niet, wie helpt?? Als je met de menu knop naar informatie gaat, dan stream informatie dan zegt de box neem de groene knop voor de pids. Na dit te hebben gedaan zie je inderdaad welke pid er gebruikt word, maar kan hem niet veranderen. Het gaat over de zender:At the races op Sky (UK) op 28.2 East. Die gebruikt 2 pids, op de 800hd is dat 0206 maar ik wil dat veranderen in 0208 om beeld te krijgen. Heb wel geluid maar geen beeld. gebruik hiervoor dreamedit, even de settinglijst aanpassen
Schippertje Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Geplaatst: 25 februari 2010 Hoi, ik heb gekeken met dreamboxedith maar weet niet hoe ik het moet doen dus graag wat meer info, draai met Gemini
Schippertje Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 Is er niemand die mij op weg kan helpen hoe ik At the races op 28.2 kan ontvangen op een dreambox 800HD?? Heb zelf een Sky (uk) kaart.
Erik Slagter Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Aangezien ik geen windows heb en dus geen dream(box)edit kan gebruiken, doe ik altijd: telnet dreambox init 4 cd /etc/enigma2 vi lamedb init 3 lamedb dus aanpassen terwijl enigma niet draait (init 4). DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Schippertje Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Erik, bedankt maar snap er niks van, met een dream 600 of 7020 kan je gewoon de pid veranderen maar met de 800HD weet ik het niet, heb wel geluid maar geen beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen