Ga naar inhoud

[DM800HD] geen ontvangst Nederland 3 HD

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als gevolg van de positieve (HD) ontiwkkelingen bij Canaldigitaal nam ik recent een nieuw abonnement (familie+HD) en ontving een nieuwe Mediaguard3 smartcard ter vervanging van een oude waarop ik alleen Ned-1-2-3 had.

Op deze nieuwe kaart zijn alle zenders (behalve Film1) 3 weken gratis beschikbaar. Alle zenders doen het ook zoals beloofd met uitzondering van één zender: Nederland 3 HD. Ik heb inmiddels de betreffende transponder opnieuw gescand, een keer de settings van Henk gedowload in de DM800, met verschillende settings van SECA HANDLER geëxperimenteerd, een heractivatiesignaal aangevraagd, maar allemaal zonder succes. Ik gebruik CCcam 2.1.4. Iemand nog een suggestie om dit bijzondere probleem op te lossen?

Geplaatst:

Je hebt gelijk en hij is er nog maar net bijgekomen en ik had hem nog niet gezien.

Ik heb nu ook Ned3 in HD erbij....nu nog de content in HD.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Geplaatst:

Ik heb de vraag vanmorgen ook even op het 'verboden' forum geplaatst: binnen 2 uur antwoord van de helpdesk van CanalDigitaal... Kijk zelf maar even.

Is het wellicht mogelijk dat de relatie tussen Sat4all en het forum waar ik op doel weer een beetje normaliseert? Ik krijg toch stellig de indruk dat bij CD een nieuwe wind waait (zie de initiatieven rond de HD pakketten, de EPG ontwikkelingen). Wellicht dat partijen het over het hart kunnen verkrijgen een nieuwe start te maken? Iedereen kan daar volgens mij van profiteren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen