mietde Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Checkte na gisteren alsnog op hun aanbod te zijn ingegaan via "zenders uitbreiden" wat daar stond en tot mijn grote verbazing en ergernis bleken de grapjassen meteen ook maar mijn Film1 abbo met 11 maanden verlengd te hebben. Een settopbox pakket op een 2e kaart stond nog op de oude datum. Opgebeld 035–6466866 (lokaal tarief) en later vanwege een brakke lijn (voipbuster) en nogmaals met mobiel en een klein kwartier later hebben ze het aangepast zodat film1 weer maandelijks opzegbaar is. Ff checken of hetgeen ze gedaan hebben ook daadwerkelijk klopt want na een dikke week zit je er aan vast. Altijd checken natuurlijk maar ik dacht ik wijs er nog maar ff op. You cannot ignore that member
Hotbird Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 klopt, hetzelfde is mij ook overkomen na een proefabbo van de filmzenders. netjes op tijd opgezegd en bevestiging van gehad. toch na de drie maanden gratis kijken werd € 14,95 extra van mijn rekening afgeboekt. blijkt dat ze gewoon het film pakket laten doorlopen. na een boos mailtje hebben ze dit rechtgezet, maar tot mijn grote verbazing wel even mijn familie pakket voor het gemak met een jaar verlengd. na wederom een boos mailtje is dit ook weer rechtgezet. inmiddels heb ik mijn buik vol van deze club en heb ik opgezegd per 27-02-2010 ik zoek wel een andere manier om te kijken! Ron
mietde Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Geplaatst: 25 februari 2010 Tsja, niet voor het een of ander maar volgens mij hanteren alle bedrijven wel dergelijke ongein. Ikzelf heb veel grotere ergernissen beleefd met UPC, da's een toko die d'r bij mij al jaren niet meer in komt. En dan heb ik het niet over een dubieus foutje dat in een kwartier is rechtgezet maar een jarenlang slepende kwestie. Mijn oude heer zit momenteel met UPC te klooien over een 30 euro onterrecht in rekening gebracht bedrag voor een monteur die na aangebeld te hebben niet snel genoeg weg kon wezen. Nee, het is overal wel wat. Nee, als je telkens overstapt als er wat niet in de haak is dan heb je na een aantal jaren geen plaats meer waar je heen kunt. You cannot ignore that member
edbe Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 tja, voor niks gaat de zon op..... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
maximus288 Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 over ziggo maar te zwijgen die lieten me 2x aansluitkosten kabel betalen van mijn nieuwbouw woning. na een halfjaar krijg ik opeens post van de 2e rekening via een deurwaarder, binnen 5 dagen betalen incl de deurwaarder kosten. maffioso zijn het nooit meer ziggo gelijk alles opgezegt; tv, breedband internet, doei oplichters VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
Peter F de M Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Goed voor je waarschuwing, ik heb net gekeken, mijn basis en HD abbonement omgezet in familie HD, zou 5 cent per maand kosten. Wat blijkt ook mijn eredivisie live is weer voor een jaar verlengd tot 31-3-2011. Dat wil ik natuurlijk niet, ik wil dat kunnen stoppen in augustus als mijn favoriete club maar blijft verliezen. Dus maar een boze mail naar CAnaldigitaal gestuurd. Want in de voorwaarden kon ik nergens lezen dat ze dan alle abbo's dan weer voor 1 jaar verlengen. Scheelt 8 maanden is € 80,- dus een forse prijsverhoging als je het zo bekijkt.
Littlesat Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Citaat: over ziggo maar te zwijgen die lieten me 2x aansluitkosten kabel betalen van mijn nieuwbouw woning. Hoe hoog zijn deze kosten eigenlijk... ff om te vergelijken want CDS kost inclusief monteur 99 Euro... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
maximus288 Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 ik meen dat het 130 euro is. deze kosten krijg je alleen bij een nieuw huis dat nog nooit een aansluiting gehad heeft. de ''reguliere'' aansluitkosten weet ik niet die zullen wel op hun internet site staan. grt peter VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
dogeatdog Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 ik moest de laatste keer 75 euro betalen. en antwoorde toen met dikke doei.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen