Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik werk met Newnigma2. Ik zal er wel overheen kijken frown Is het mogelijk om ergens een taal volgorde op te geven voor je audio. Bijvoorbeeld:

1. Nederlands

2. Engels

3. Duits

Nu moet ik het zelf elke keer handmatig kiezen, onder de bekende gele knop. Dat is rete irritant.

Meen me te herrineren, dat bij de 7025 de laatste keuzen werd vasgehouden, bij de 8000 in iedergeval niet. Kan ook de Kathrein geweest zijn.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Geplaatst:

8000 doet dat ook, net als de 7025. Pas nog geprobeerd. Kan een foutje in het image zijn, neem eens contact met je imagebouwer op.

Geplaatst:

Bedankt voor het antwoord Milo. Welke image doet het wel? Zal ik die eens proberen.

Toshiba 46RV555D

DM8000 S-C-T OpenATV 4.1

Geplaatst:
Origineel bericht van: Adriano
Bedankt voor het antwoord Milo. Welke image doet het wel? Zal ik die eens proberen.
Ik heb nog geen image gezien die dat niet deed.
Ik gebruik nu OpenPLi, die doet dat in ieder geval.
Ik heb ook wel eens een plugin '2lang' gehad, daarin kon je je voorkeurstaal aangeven, dan werd-ie automatisch geselecteerd (indien aanwezig) bij een nieuwe zender.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Hoi Lexie,

Ik heb er nu Gemini op zitten en daar werkt de audio zoals het moet. OpenPli is niets voor mij, dat krijg ik niet goed aan de gang. Kan geen skin wijzigen en cccam kan ik niet vinden bij de downloads, laat staan installeren, dus geen beeld met mijn canaldigitaal card. Misschien blijft er rommel achter van andere images.

Toshiba 46RV555D

DM8000 S-C-T OpenATV 4.1

Geplaatst:

Vreemd, die opties zitten bij OpenPLi allemaal op de standaard plaats waar ze in het standaard image ook zitten.

Plugins, softcams en skins installeer je vanuit Menu - Applicaties - 'Groen'.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen