Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een oudere HDready TV van philips.

als ik er een Xbox of DvD-speler of HD-satreciver op aansluit met gewone tulp-plugjes van de radio heb ik heel belabberd beeld.

is dat normaal?

of is dat een speciale kabel die ik daar voor moet kopen? blush

Geplaatst:

Ik heb 5 tulp ingangen op mijn TV, 3 voor het beeld en 2 voor het geluid. Dit had ik ook op de Xbox en Topfield, en cd-speler.

Met de Topfield kon ik veel uitproberen via het a/v-menu. Maar alles was zonder resultaat. Dus vroeg ik me af of het wel kan met oude tulp-pluggen?

Geplaatst:

Geen probleem. Dit zijn de component ingangen en daar zou je gewoon prima beeld mee kunnen krijgen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

een hd ready tv heeft ook hdmi (anders mag het geen hdready heten)

Sterker nog, de hdready tv's van vroeger hebben soms nog een resolutie die lager is dan het standaard pal signaal smile

Maak eens een foto van de aansluitingen, dan kan ik je vertellen waar je het beste je spullen op kan aansluiten.

Of post even jje typenummer en eventueel een linkje naar de online manual

Geplaatst:
Origineel bericht van: jantje112
een hd ready tv heeft ook hdmi (anders mag het geen hdready heten)

Sterker nog, de hdready tv's van vroeger hebben soms nog een resolutie die lager is dan het standaard pal signaal smile

Maak eens een foto van de aansluitingen, dan kan ik je vertellen waar je het beste je spullen op kan aansluiten.

Of post even jje typenummer en eventueel een linkje naar de online manual

hmmmm.. ik heb een hd-ready tv voor op de slaapkamer maar die heeft echt geen HDMI, slechts DVI.
Heb je een bron over het feit dat een hd-ready resolutie lager ligt dan het pal-signaal (768x576)
imho dient een hd-ready tv in staat te zijn alle 720 lijnen van een 720p uitzending weer te geven. 1080i/p wordt 'gecropt'

Origineel bericht van: dogeatdog

Hoi,

Ik heb een oudere HDready TV van philips.
als ik er een Xbox of DvD-speler of HD-satreciver op aansluit met gewone tulp-plugjes van de radio heb ik heel belabberd beeld.
is dat normaal?
of is dat een speciale kabel die ik daar voor moet kopen?

Xbox I of Xbox 360 ?
De 360 zul je via HDMI aan moeten sluiten
De Xbox I ondersteunt 3 video-modussen: Composite, SVHS en Component, echter standaard kabel doet alleen Composite. voor SVHS/Component zul je een aparte kabel nodig hebben. houd er dan in dit geval rekening mee dat wanneer Component video (RGB) geselecteerd wordt er geen analoge audio beschikbaar meer is, alleen digitaal

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen