dannyboy Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Hallo allen, Ben me aan het voorbereiden op een multi-lnb schotel. Nou heb ik het een en ander gelezen over het werken met switches in enkele handleidingen (duwgati) over installatie van een T90. Men heeft t dan over het gebruik van 4 switches voor ieder 4 LNB's (als je zou gaan voor 16LNB's = 16 posities). Geloof dat t om Spaun SAR 411F ging. Vervolgens zouden de 4 uitgaande kabels uit de 4 switches naar een andere, Spaun SUR ... , switch moeten gaan. Kun je nou niet ipv die 1e 4 switches , 2 van 8/1 gebruiken?? Of stel, als je uitgaat van 8 satellieten wat je zou willen ontvangen (ipv 16), volstaat dan niet 1 x 8/1 switch voor die hele opstelling?? Hoop dat t duidelijk is. Grt, DC Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
vGnp Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Origineel bericht van: dannyboy Hoop dat t duidelijk is Ja hoor. Google is your friend vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Creatura Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Ik heb een T55 en een Triax, met in totaal 7 twin-LNB's. Ik gebruik de EMP Centauri P 168-w, ontvangers werken met Diseqc 1.1 en uncommitted commands. Werkt perfect en snel. VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
vGnp Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Op mijn huidige opstelling (gaat binnenkort gedeeltelijk over op GSO) met 8 LNBs is het op deze manier geschakeld. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen