Gast nicc Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Wil graag mijn clarke tech 5000 HD doorlussen. Hoe doe je dat? Lukt mij niet, weet niet wat ik fout doe. Heb één lnb, maar met doorlussen moet je ene zender kunnen kijken en andere kunnen opnemen?
youriy Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Origineel bericht van: nicc Wil graag mijn clarke tech 5000 HD doorlussen. Hoe doe je dat? Lukt mij niet, weet niet wat ik fout doe. Heb één lnb, maar met doorlussen moet je ene zender kunnen kijken en andere kunnen opnemen? als we niet weten wat je doet, weten we ook niet wat je fout doet. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
D.Quijote Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Als je doorlust, kan je alleen maar dezelfde transponder kijken op de andere deco. Maar soms lukt dat geen eens. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Roobert Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Als ik me niet vergis moet je eerst de 410 zetten en dan de ClarkeTech. Uiteraard moeten beide decodeurs op dezelfde polariteit en band van dezelfde sateliet. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
satencom Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 je zet op ontvanger 1 de antenne op LNB IN en op LNB UIT ga je naar ondvanger2 en daar doe je weer de antenne op LNB IN, met welke ontvanger je het doet dat is aan jou Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 misschien lukt het zo beter Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast nicc Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 bedankt hoor, ga er mee aan de slag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen